تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماهنگ زیبای عربی-فارسی حسین فیصل به مناسبت اربعین حسینی +فیلم

جدیدترین مداحی «نزار قطری» به سه زبان درباره اربعین+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها با نزدیک شدن به اربعین حسینی، مردم عراق خود را برای میزبانی باشکوه زائران اباعبدلله‌الحسین(ع) آماده می‌کنند. آنها هرساله در ماه صفر با برپایی موکب‌ها و پذیرایی‌های مختلف از زائران به استقبال پیاده‌های اربعینی رفته و از هیچ خدمتی دریغ نمی‌کنند. در این بین مداحان عراقی نیز با سرودن شعرهایی شنیدنی آمادگی خود را برای پذیرایی از زائران امام حسین‌(ع) اعلام کرده‌اند.

«حسین فیصل» از جمله مداحان کشور عراق است که اخیرا کاری را با عنوان  «انا عاشق فاطمه»  به شعر خلیل آل اسماعیل (عربی) و جعفر عابدی (فارسی) مداحی کرده است که در ادامه می‌توانید آن را بشنوید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماهنگ زیبای عربی-فارسی حسین فیصل به مناسبت اربعین حسینی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..