تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشاور فنی تیم های ملی فوتبال مشخص شد

حسین عبدی، پیشکسوت باسابقه فوتبال ایران به عنوان مشاور فنی تیم های ملی فوتبال بانوان منصوب شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، در راستای استفاده از تجارب و دانش پیشکسوتان جوان و تحصیلکرده فوتبال در سطوح مختلف و کمک به تیم های ملی حسین عبدی به عنوان مشاور فنی تیم های ملی فوتبال بانوان منصوب شد.

گفتنی است حسین عبدی دارای مدرک حرفه ای مربیگری فوتبال از کشور انگلستان سابقه حضور در کادر فنی باشگاههای داماش و پرسپولیس را داشته است.

بیشتر بخوانید:

نعمتی: با ناقضان قانون بازنشستگی برخورد قانونی می‌شود اسبقیان: بازنشستگی ۱۳ رئیس فدراسیون را تایید نمی‌کنم اسبقیان:برخی از روسای بازنشسته فدراسیون‌ها برای کناره گیری اعلام آمادگی کرده اند

انتهای پیام/

عبدی مشاور فنی تیم های ملی فوتبال بانوان شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشاور فنی تیم های ملی فوتبال مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..