تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قادر میزبانی هدایت تیم ملی دوچرخه سواری استقامت را نپذیرفت

قادر میزبانی هدایت تیم ملی دوچرخه سواری استقامت را نپذیرفتبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از  فدراسیون دوچرخه سواری، قادر میزبانی گزینه هدایت تیم ملی استقامت کشورمان امروز با حضور در فدراسیون دوچرخه سواری و جلسه با خسرو قمری، اصغر خالقی، علی اسدی و محسن سلگی مدیر تیم های ملی از پذیرفتن هدایت سرمربیگری تیم ملی استقامت انصراف داد.

میزبانی علت کناره گیری اش را از گزینه های هدایت تیم ملی تجربه ناکافی خود در عرصه مربیگری دانست و اظهار داشت نیازمند است در ابعاد علمی و تئوری نیز به اندازه مسائل فنی پیشرفت کند.

اسطوره دوچرخه سواری کشورمان در این خصوص طی گفتگویی اظهار داشت: در ابتدا باید از رئیس فدراسیون دوچرخه سواری و مجموعه تیم های ملی و کمیته فنی تشکر فراوان داشته باشم. فدراسیون دوچرخه سواری پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی استقامت را به بنده ارائه نمود که به دلایلی که خدمت شما خواهم گفت این موضوع را به زمان دیگری موکول کردم. من تازه حدود8ماه است که از دوران قهرمانی کناره گیری کردم و نیاز دارم مدتی در کنار خانواده ام باشم. البته قصد ندارم از دوچرخه سواری دور شوم ولی معتقدم هرچقدر در طول این 27 سال به لحاظ تجربه آموختم باید مدتی نیز در دوره های علمی و تئوری اتحادیه جهانی و کشورهای صاحب سبک حضور پیدا کنم. هیچ ضمانتی وجود ندارد که چون در دوره ورزشکاری قهرمان بوده ام در عرصه مربیگری نیز می توانم موفق شوم.

میزبانی در ادامه افزود: قرار براین شد فعلا در حوزه استعدادیابی در کنار فدراسیون باشم و به پشتوانه سازی دوچرخه سواری کمک کنم. دوچرخه سواری نیازمند بازسازی است و دوست دارم زمانی هدایت تیم ملی را برعهده بگیرم که 40 تا 50 دوچرخه سوار جوان و مستعد در اختیار داشته باشم و با قدرت به بازیهای آسیایی ببرم. باید در این مدت از دوستانم در کشورهای پیشرفته دوره های آموزش استعدایابی دوچرخه سواری ببینم و اندوخته هایم را به دوچرخه سواری ایران تقدیم کنم. من و دوچرخه سواری جدا نشدنی هستیم ولی میخواهم در این عرصه نیز همانند دوران ورزشکاری ام مفید باشم. معتقدم در این شرایط بهتر است شخص دیگری هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد که مفید باشد. امیدوارم روز به روز شاهد موفقیت بیشتر دوچرخه سواری باشیم.

بیشتربخوانید : 

محمودی: مهمترین مسابقات دوچرخه سواری برای ما بازی‌های آسیایی است قمری: وزارت ورزش و جوانان به پرتوآذر در رقابت های قهرمانی جهان کمک نکرد محمود پراش سرمربی تیم ملی پیست شد

انتهای پیام/ 

میزبانی هدایت تیم ملی استقامت دوچرخه سواری را نپذیرفت 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قادر میزبانی هدایت تیم ملی دوچرخه سواری استقامت را نپذیرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..