تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رابط کاربری گوگل کروم اندروید تغییر می‌کند +تصاویر

رابط کاربری گوگل کروم اندروید تغییر می‌کند +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گوگل در ماه‌های اخیر زحمات زیادی برای مرورگر محبوب خود، گوگل کروم کشیده و به تازگی طراحی آن را برای نسخه دسکتاپ عوض کرده است تا تمام استفاده کنندگان از آن خشنود باشند. با این وجود، گزارش‌های جدید نشان می‌دهند که چیزی حدود 32 میلیون دستگاه اندرویدی دیگر با مرورگر موبایلی گوگل کروم کار نخواهند کرد. خبرهای جدید از کمپانی گوگل نشان می‌دهند که حداقل سطح API برای پشتیبانی از اپلیکیشن موبایلی مرورگر گوگل کروم از 4.1 به 4.4 ارتقا خواهد یافت. این یعنی افرادی که سیستم عامل گوشی‌شان اندروید Jelly Bean باشد، دیگر قادر نخواهند بود محبوبترین مرورگر موبایل در جهان را روی دستگاه‌های اندرویدی استفاده کنند.

به تازگی خبر می‌رسد گوگل در حال آزمایش یک قابلیت جدید روی اپلیکیشن کروم به نام «اکسپلور» است و خبر خوب این است که همه کاربران می‌توانند این قابلیت را بدون نصب کروم بتا یا Chrome Canary آزمایش کنند. این قابلیت یک طرح بندی جدید را معرفی می‌کند که یک تب جدید در این مرورگر باز می‌کند تا به کاربر کمک کند موضوع‌ها و وبسایت‌های مورد علاقه خود و جستجوهای قبلی خود را در آن قسمت جستجو کند. نمونه طراحی گوگل کروم را می‌توانید در تصاویر زیر مشاهده کنید.

رابط کاربری گوگل کروم اندروید تغییر می‌کند +تصاویر

کسانی که علاقه دارند این قابلیت را آزمایش کنند، کافی است اپلیکیشن کروم را در گوشی اندرویدی خود باز کنند، تب جدیدی در آن باز و سپس در قسمت سرچ chrome://flags را تایپ کنند. با این کار، کاربران می‌توانند وبسایت‌ها را جستجو کنند. این گزینه باید برای حالت پیش فرض مرورگر تعیین شود پس گزینه enabled در منوی این قسمت باید فشرده شود و دوباره اپلیکیشن باز شود. پس از این کار، زمانی که تب جدیدی در مرورگر کروم خود باز کنید، با قسمت جدیدی به نام اکسپلور روبرو خواهید شد که در این قسمت پیشنهادهایی از جمله مقالات مرتبط با علایق شما موضوعات و وبسایت‌هایی که به دنبال آن‌ها می‌گردید وجود خواهند داشت. در حال حاضر، این ویژگی در دسترس کاربران هندی قرار دارد اما در روزهای آتی دسترسی منطقه‌ای این ویژگی گسترش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: گوگل کروم بر روی ۳۲ میلیون دستگاه اندرویدی غیرفعال می‎شود

انتهای پیام/

ظاهر مرورگر کروم برای گوشی‌های اندرویدی تغییر می‌کند +تصاویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رابط کاربری گوگل کروم اندروید تغییر می‌کند +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..