تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز تبلیغات انتخابات شوراهای دانش آموزی در مدارس

 آغاز تبلیغات انتخابات شوراهای دانش آموزی در مدارسبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت الله نریمانی گفت: انتخابات شوراهای دانش آموزی هر سال در راستای آماده سازی دانش آموزان برای مشارکت در آینده سیاسی کشور و تقویت حس مسئولیت پذیری در سطح مدارس برگزار می شود.

وی افزود: مشارکت موثر دانش آموزان در تصمیم سازی و اجرای مطلوب برنامه های آموزش و پرورش، بهره مندی از توانمندی ها و تقویت روحیه خودباوری و مسئولیت پذیری آنان را از مهمترین اهداف انتخابات شوراهای دانش آموزی است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان تاکید کرد: بیستمین دوره این انتخابات روز سوم آبان ماه همزمان با سراسر کشور در تمام مدارس دولتی و غیردولتی و در دوره های تحصیلی ابتدایی و متوسطه دوره های اول و دوم برگزار می شود.

وی یادآور شد: در راستای برگزاری این انتخابات، از میان دانش آموزان علاقمند سوم ابتدایی تا سوم متوسطه تعدادی کاندیدا شده و حداقل 2 هفته قبل از برگزاری انتخابات در محیط مدرسه در مورد دیدگاه ها، نظرات و برنامه های خود به تبلیغ در میان همکلاسی هایشان می پردازند.

نریمانی با بیان اینکه ترکیب اعضای شوراهای دانش آموزی در مدارس ابتدایی (سه پایه اول) بر حسب تعداد دانش آموز پایه سوم است، گفت: براین اساس در مدارس دارای 100 نفر دانش آموز پنج نفر عضو اصلی و 2 نفر علی البدل، از 101 نفر تا 150 نفر هفت نفرعضو اصلی و 2 نفرعلی البدل و از 151 نفر به بالا 9 نفرعضو اصلی و 2 نفر علی البدل است.

وی اضافه کرد: ترکیب اعضای شورای دانش آموزی در دوره های متوسطه اول و دوم بر حسب تعداد کل دانش آموزان آن واحد آموزشی است و در مدارس تا 250 نفر دانش آموز پنج نفر عضو اصلی و 2 نفر علی البدل انتخاب می شوند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان افزود: همچنین از 250 نفر تا 350 نفر دانش آموز هفت نفر عضو اصلی و 2 نفر علی البدل، از 350 نفر تا 550 نفر 9 نفر عضو اصلی و 2 نفر علی البدل و از 550 نفر به بالا نیز 11 نفر عضو اصلی و 2 نفر علی البدل است.

وی اظهار داشت: ترکیب اعضا در مدارس شش پایه ابتدایی بر حسب تعداد دانش آموزان پایه سوم تا ششم خواهد بود و دانش آموزان پایه سوم ابتدایی و بالاتر می توانند علاوه بر نامزد شدن عضویت در شورای مدرسه در رأی گیری هم شرکت کنند.

گفتنی است؛بیستمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی همزمان با سراسر کشور روز پنج شنبه سوم آبان در مدارس ابتدایی و متوسطه اول و دوم استان کردستان برگزار می شود.

انتهای پیام/م

تبلیغات نامزدهای بیست و یکمین انتخابات شوراهای دانش آموزی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز تبلیغات انتخابات شوراهای دانش آموزی در مدارس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..