تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح توزیع و نصب کاهنده مصرف آب در قم اجرا می‌شود/کاهش ۳۰ درصدی مصرف آب با نصب کاهنده مصرف آب

انتظارم از اجرای طرح توزیع و نصب تجهیزات کاهنده مصرف آب در قم خبر داد و گفت: اصلاح الگوی مصرف مهمترین راهکار برای برون رفت از شرایط کم آبی است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حسن فرمانی انتظارم مدیر دفتر مدیریت مصرف آبفای قم با اشاره به مصوبه هیئت وزیران مبنی بر ضررت نصب لوازم کاهنده مصرف در دستگاه‌های اجرایی گفت: طی این مصوبه تمام دستگاه‌های دولتی باید در راستای کاهش ۲۰ درصدی مصرف آب اقدامات لازم را انجام دهند تا مشمول نرخ دوبرابری تعرفه نشوند.

مدیر دفتر مدیریت مصرف و مطالعات کاهش آب بدون درآمد شرکت آب و فاضلاب استان قم یادآورشد: هزینه انجام شده برای نصب کاهنده‌های مصرف در دستگاه‌های اجرایی به صورت اقساطی از طریق قبوض آب بها دریافت می‌شود.

وی در همین راستا از نصب ادوات کاهنده مصرف با همکاری یکی از شرکت‌های دانش بنیان استان در دستگاه‌های اجرایی قم خبر داد و عنوان کرد: تا کنون بیش از ۷۰۰ کاهنده مصرف در ۱۲ دستگاه اجرایی استان نصب شده و سایر دستگاه‌ها نیز در برنامه قرار دارند.

انتظام با اشاره به کمبود آب در کشور به ویژه در استان قم، سازگاری با کم آبی و اصلاح الگوی مصرف را مهمترین راهکارهای برون رفت از این شرایط دانست و افزود: ضروریست در نخستین قدم با رویکرد اصلاح ابزار نسبت به کاهش مصارف آب با بکارگیری تجهیزات کاهنده مصرف اقدام کنیم.

وی کاهش حدود ۳۰ درصدی مصرف آب را از مزایای این طرح برشمرد و گفت: اجرای این طرح از ابتدای تیرماه آغاز شده است و امیدواریم بتوانیم در مدت زمان کوتاهی لوازم کاهنده مصرف را در تمام دستگاه‌های استان نصب کنیم.

وی در همین راستا یکی دیگر از برنامه های شرکت آب و فاضلاب استان را طرح توزیع و نصب تجهیزات کاهنده مصرف آب در منازل مشترکین اعلام کرد و گفت: متقاضیان می توانند برای بهره مندی از این طرح در تمام روزهای هفته و در تمام ساعات شبانه روز با شماره تلفن ۱۲۲ تماس بگیرند.

مدیر دفتر مدیریت مصرف و مطالعات کاهش آب بدون درآمد آبفای قم تاکید کرد: مشترکین می توانند هزینه های نصب تجهیزات کاهنده مصرف را هم به صورت نقد و هم به صورت اقساط یک ساله از طریق قبوض آب بها پرداخت کنند.

انتهای پیام/ح

اجرای طرح توزیع و نصب کاهنده مصرف آب در قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح توزیع و نصب کاهنده مصرف آب در قم اجرا می‌شود/کاهش ۳۰ درصدی مصرف آب با نصب کاهنده مصرف آب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..