تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بسیج با سرنوشت انقلاب سروکار دارد

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) عنوان کرد؛

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛آیت‌الله سیدمحمدسعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)درمراسم معارفه تکریم ومعارفه فرمانده جدیدسپاه قم،بااشاره به اهمیت تقویت توان نیروهای نظامی گفت:افزایش قدرت و توان نیروهای نظامی سبب اقتدار بیشتر کشور در عرصه‌های مختلف است.

امام‌جمعه قم با تأکید بر ضرورت تقویت توان نظامی نیروهای مسلح بیان کرد: یکی از تأثیرات مهم آمادگی به دلیل هراس و خوف دشمنان است چراکه خوف لشکر از لشکریان الهی باشند، ایجاد هراس در دل دشمنان باید بر مبنای آگاهی دشمنان از برخی از توانایی‌ها و قدرت نظامی نیروهای مسلح باشد.

وی ادامه داد: نمایش شهرک‌های نظامی و پرتاب موشک‌های نقطه زن در سال‌های اخیر دقیقاً بر مبنای آیات الهی و ایجاد خوف و هراس در دل دشمنان بوده است، عمق قدرت نیروهای مسلح باید در حدی باشد که تمام ظرفیت‌های نرم و سخت دشمنان را تحت تأثیر قرار دهد.

وی با اشاره به اهمیت آمادگی نیروهای مسلح افزود: مخاطب اسلام از آمادگی نیروهای مسلح در برابر تهاجمات و تحرکات دشمنان در درجه نخست تمام جامعه اسلامی است اما در این‌بین نیروهای رسمی مسلح و نظامی باید در تمام زمان‌ها آماده هر گونه عکس‌العملی باشند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) بابیان اهمیت نیت خالص نیروهای مسلح در برخورد و مقابله با توطئه‌های خارجی تأکید کرد: نصرت خداوند قبل از هر کمکی به یاری دوستان خداوند می‌آید، نیروهای مسلح باید در درجه نخست رضایتمندی خدا را موردتوجه خود قرار دهند.

وی با اشاره به اهمیت تقویت نیروی مردمی بسیج اشاره کرد: بسیج با سرنوشت انقلاب سر و کار دارد، اگر بسیج قدرتمند و قوی باشد هیچ‌کدام از توطئه‌ها و اقدامات سوء دشمنان علیه انقلاب راه به‌جایی نمی‌تواند ببرد، باید از نیروی بسیج و نیروی مردمی انقلاب به بهترین نحو ممکن برای پیشبرد اهداف انقلاب استفاده شود.

انتهای پیام/ح

تأکید تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) بر تقویت نیروی بسیج مردمی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بسیج با سرنوشت انقلاب سروکار دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..