تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش هفت درصدی نرخ ولادت در قم

کاهش هفت درصدی ولادت در قممرادی،مدیرکل ثبت احوال قم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ اظهار کرد: در نیمه نخست سال جاری تعداد   11980واقعه ولادت در استان قم به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته  هفت درصد کاهش یافته  است.

وی از جمله دلایل اصلی کاهش میزان ولادت را روند کاهشی ثبت ازدواج در هفت سال گذشته به دلیل تغییر ساختار جمعیت و افزایش سن ازدواج دانست.

مرادی افزود:روند کاهشی ثبت ولادت پس از دهه شصت و رد کرد سن مناسب ازدواج متولدین دهه شصت از جمله عوامل کاهش آمار ثبتی ولادت است.

مدیر کل ثبت احوال قم بیان کرد:به طور کلی از مهم ترین چالش های جمعیت در سال های پیش رو ،افزایش سن ازدواج،تمایل به تک فرزندی،افزایش میزان ناباروری زوجین ،تاخیر در زمان فرزندآوری، تغییرات  فرهنگی و سبک زندگی ،بالا بودن نرخ طلاق ،بیکاری ،بالا بودن هزینه های زندگی و کافی نبودن درآمد می توان عنوان کرد.

مرادی در پایان خاطر نشان کرد: از جمله عوامل دیگر کاهش آمار ولادت،با توجه به مهلت 15 روزه جهت ثبت ولادت نوزاد در استان قم و در نیمه نخست سال جاری بیش از 99 درصد وقایع ولادت در مهلت قانونی به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/ش

 آمار ولادت در قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش هفت درصدی نرخ ولادت در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..