تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فوت ۳۰۲ نفر در حوادث رانندگی طی ۶ ماه امسال در مازندران

ساعت: 13:28 منتشر شده در مورخ: 1397/07/22 شناسه خبر: 1418437

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: ۳۰۲ تن بر اثر تصادفات رانندگی طی ۶ ماهه امسال در استان جان باختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، علی عباسی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: در 6 ماهه امسال 302 نفر (227 مرد و بقیه زن) بر اثر تصادفات رانندگی جان باختند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 درصد کاهش داشت.

وی با بیان اینکه در تمامی محورها ( محور برون شهری ، برون شهری ، راه روستایی ) شاهد کاهش آمار بودیم، تصریح کرد: جاده‌های برون شهری با 230 مورد و محور درون شهری با 72 نفر و راه روستایی با 12 نفر فوتی ناشی از تصادف در آن به ثبت رسید.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران اضافه کرد: بیشترین آمار تلفات حوادث رانندگی مربوط به شهرستان‌های ساری و میاندرود با 51 ، آمل با 49 و بابل با 30 مورد بیشترین و شهرستان فریدونکنار با دو مورد کمترین فوتی ناشی از تصادفات رانندگی گزارش شده است.

این مسؤول با اشاره به اینکه صرفا آمار مصدومانی که به مراکز پزشکی قانونی ارجاع می‌شود در این سازمان ثبت شده است، ادامه داد: در 6 ماهه امسال، 9 هزار و 399 نفر مصدوم حوادث رانندگی به پزشکی قانونی مراجعه کردند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 9 درصد افزایش داشت.

عباسی گفت: دستگاه‌های اجرایی استان می‌توانند در امر فرهنگ‌سازی با استفاده از آمارهای پزشکی قانونی با برنامه‌ریزی پیشگیرانه و ارتقای آگاهی عمومی مردم درزمینه کاهش آمار کشته‌ها و مصدومان در حوادث رانندگی موثر باشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فوت ۳۰۲ نفر در حوادث رانندگی طی ۶ ماه امسال در مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..