تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه‌ حلي تازه براي بي‌خواب ها!

راه‌ حلي تازه براي بي‌خواب ها!

خبرگزاري آريا – متخصصان خواب در يک مطالعه جديد مدعي شدند پوشيدن لباس پشمي هنگام خواب بيشتر از «شمردن گوسفندها» مي‌تواند در حل مشکل بي‌خوابي موثر باشد.
به گزارش خبرگزاري آريا از ايسنا، نتايج اين مطالعه نشان مي‌دهد که پوشيدن لباس پشمي هنگام خواب به داشتن خواب بهتر کمک مي‌کند.
در اين بررسي آمده‌ است پوشيدن لباس پشمي هنگام خواب به بدن کمک مي‌کند تا وضعيت آسايش دمايي خود را حفظ کند.
متخصصان استراليايي براي بررسي دقيق اين فرضيه آزمايشاتي را روي دو گروه از افراد مسن و جوان انجام دادند.
اين تيم تخصصي مشاهده کردند افراد جواني که هنگام خواب شلوار پشمي به تن داشتند نسبت به افرادي که شلوار پنبه‌اي پوشيده بودند به طور متوسط چهار دقيقه سريع‌تر به خواب رفتند. علاوه بر اين، مدت زمان خواب آنان در طول شب هفت دقيقه بيشتر شده‌ بود.
در مطالعه دوم مشخص شد پوشيدن شلوار پشمي مي‌تواند اثرگذاري بيشتري بر افراد ۶۵ تا ۷۰ سال داشته باشد.
به گفته متخصصان لباس پشمي باعث مي‌شود فرد پس از ۱۲ دقيقه به خواب برود در حالي که با لباس پنبه‌اي اين زمان به ۲۲ تا ۲۷ دقيقه افزايش پيدا مي‌کند.
به نوشته روزنامه اينديپندنت، متخصصان مي‌گويند زندگي در عصر مدرن باعث شده داشتن خواب مطلوب و باکيفيت به يک چالش جدي تبديل شود. در نتيجه هر راهکاري که در جهت رفع اين مشکل باشد مي‌تواند بر سلامت روان و جسم تاثير داشته باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه‌ حلي تازه براي بي‌خواب ها!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..