تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش بینی وضعیت هوای تهران و ایران برای فردا دوشنبه 97/07/23

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم سامانه بارشی در نوار شمالی کشور از بارش باران در مرکز و بخش‌هایی از جنوب کشور از جمله استان‌های فارس، هرمزگان و کرمان خبر داد

گسترش سامانه بارشی به مرکز و جنوب کشور

احد وظیفه اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی با ادامه‌ فعالیت سامانه بارشی طی امروز ( ۲۲ مهرماه) برای استان‌های واقع در غرب ، شمال غرب، مرکز و بخش‌هایی از جنوب کشور شامل استان‌های فارس، هرمزگان، کرمان و دامنه‌های زاگرس مرکزی ابرناکی، بارش باران، گاهی همراه با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود که شدت بارش در ارتفاعات و بخش‌های جنوبی استان کرمان خواهد بود.

وی با بیان این‌که فردا (۲۳ مهرماه) فعالیت سامانه بارشی علاوه بر این مناطق، بخش‌هایی از جنوب غرب و شرق کشور را در بر می‌گیرد، اظهار کرد: فردا برای استان‌های واقع در سواحل دریای خزر و خراسان شمالی ابرناکی همراه با بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ادامه داد: پس‌فردا (۲۴ مهرماه) در غرب، شمال غرب، مرکز و بخش‌هایی از جنوب و جنوب شرق کشور شامل استان‌های فارس، هرمزگان، کرمان همچنین در سواحل دریای خزر و خراسان شمالی ابرناکی، بارش باران، گاهی همراه با رعد و برق رخ خواهد داد.

به گفته وظیفه در ساعات بعد از ظهر فردا (۲۳ مهرماه) در جنوب غرب کشور وزش باد شدید موقتی در برخی مناطق می‌تواند با ایجاد گرد و خاک محلی همراه باشد.

این کارشناس سازمان هواشناسی در پایان با اشاره به شرایط جوی پایتخت طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا ( ۲۳ مهرماه) کمی ابری گاهی همراه با وزش باد، در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز ۲۳ و ۱۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. همچنین وضعیت جوی تهران در روز سه‌شنبه (۲۴ مهرماه) کمی ابری در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و رگبار و رعد و برق و وزش باد با بیشترین  و کمترین ۲۱ و ۱۴ درجه سانتیگراد خواهد بود.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش بینی وضعیت هوای تهران و ایران برای فردا دوشنبه 97/07/23»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..