تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمرین پرسپولیسی‌ها با تاکید بر فاز هجومی/ عالیشاه به تمرینات گروهی اضافه شد

عالیشاه در بازی فوتبال هم حاضر شدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان تمرین امروز یکشنبه را از ساعت 11 در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

تمرین در سالن آغاز شد و بازیکنان پس از 15 دقیقه وارد زمین چمن شدند. شروع تمرین در چمن با فوتبال هدفمند در سه گروه قرمز، سفید و زرد دنبال شد.

اتفاق خاص تمرین امروز اضافه شدن امید عالیشاه به تمرینات گروهی بود. او در فوتبال تمرینی هم پا به پای سرخپوشان شرکت داشت.

بازیکنان پس از فوتبال هدفمند، تمریناتی را زیر نظر مارکو انجام دادند. در این بخش روی سرعت تاکید زیادی می‌شد.

پس از آن، برانکو تمرینی را تدارک دید که بازیکنان باید در یک سوم دفاعی حریف بازی را باز کرده و با پاس از کناره‌ها باید مهاجمان را در موقعیت گلزنی قرار می‌دادند و آنها هم باید شوت می‌زدند.

برانکو تاکید زیادی داشت که مهاجمان ضربات را با دقت بزنند، مدافعان هم باید توپ‌ها را قبل از رسیدن به مهاجمان قطع می‌کردند. مشابه همین تمرین با ارسال توپ‌های بلند از جناحین نیز در دستور کار بود.

بازی فوتبال دیگر برنامه کاری امروز سرخپوشان بود و در پایان تمرین هم بازیکنان شوت به سمت دروازه را مرور کردند.

بیشتر بخوانید:

جریمه 3 میلیارد ریالی باشگاه پرسپولیس رسن: در پرسپولیس قانون ترک تیم به دلیل مشکل مطالبات وجود ندارد مدیر عامل باشگاه پرسپولیس عازم بغداد می‌شود

انتهای پیام/

تمرین سرخپوشان در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمرین پرسپولیسی‌ها با تاکید بر فاز هجومی/ عالیشاه به تمرینات گروهی اضافه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..