تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خارجی‌های استقلال تهران را ترک کردند/ مناظره بعدی فتحی و طباطبایی در هاله‌ای از ابهام

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  با توجه به هماهنگی های صورت گرفته نیومایر ،گرو و فیلیپ مربی بدنساز تیم فوتبال استقلال جهت دریافت  روادید کار خود به کیش رفتند و در نهایت به زودی به تهران باز می گردند .

مناظره بعدی فتحی و طباطبایی در هاله ای از ابهام

با توجه به مناظره جنجالی شب گذشته میان فتحی و طباطبایی بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال در همین راستا قرار بر این شده تا در مناظره حضوری دیگر بین دو طرف صحبت هایی رد و بدل شود که طبق استعلام های گرفته شده سرپرست استقلال به هیچ عنوان حاضر نیست با طباطبایی در یک برنامه تلویزیونی حاضر شود .

خرید بازیکن جدید در دستور کار استقلالی ها

با توجه به شرایط این روزهای تیم فوتبال استقلال و عدم گلزنی برخی از مهاجمان آبی پوش در بازی ها در همین راستا استقلالی ها درصدد هستند تا قبل از نیم فصل در صورت نیاز تعدادی از بازیکنان را رصد کنند تا با تایید شفر جذب شوند.

در همین راستا شنیده می شود رضا کریمی بازیکن اسبق تیم فوتبال گسترش فولاد با حضور در تمرین استقلال زیر ذره بین شفر قرار گرفته تا پس از تایید جذب استقلال شود.

ساعت دیدار دوستانه استقلال با تیم منتخب آکادمی

طبق صلاح دید شفر ،بازیکنان تیم فوتبال استقلال امروز در دیداری دوستانه برابر تیم منتخب آکادمی این باشگاه به میدان می روند.

این دیدار از ساعت 15:30 امروز و پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

جلسه اعضای کمیته فنی و شفر

طبق هماهنگی های صورت گرفته قرار است به زودی در نشست کمیته فنی ،اعضای این کمیته با شفر صحبت هایی را درباره مسائل تیم انجام دهند تا در صورت نیاز تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

بیشتر بخوانید:

صحبت های تند سرپرست باشگاه استقلال و هادی طباطبایی شفر در تمرین تیم فوتبال استقلال حاضر شد جریمه در انتظار بازیکن یاغی/ شفر به استقلال بازگشت

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خارجی‌های استقلال تهران را ترک کردند/ مناظره بعدی فتحی و طباطبایی در هاله‌ای از ابهام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..