تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیح قاضی CAS درباره پرونده سوپرجام ایران

۷۸۴۳۴۵

۱۱۷۱ بازدید

پرند عزیزی معتقد است اگر مدارک تحویل داده شده توسط باشگاه استقلال طبق اظهارات آن‌ها باشد، این تیم شانس زیادی برای پیروزی در پرونده سوپر جام دارد.

ایسنا: پرند عزیزی کارشناس حقوقی و داور ایرانی دادگاه بین‌المللی ورزش (CAS) درباره پرونده سوپرجام و شکایت باشگاه استقلال از سازمان لیگ و کمیته‌های انضباطی و استیناف به دلیل صدور رای نتیجه شکست سه بر صفر آبی‌ها در این دیدار اظهار کرد: مدت زمانی که این پرونده طول می‌کشد بستگی به بررسی دادگاه دارد. استقلالی‌ها شکایت خود را ارسال کرده‌اند و ممکن است به نتیجه رسیدن این پرونده، بیش از یک سال طول بکشد.

وی درباره شانس پیروزی استقلال در این پرونده تصریح کرد: اگر بخواهم واقعیت را بگویم مدارک این باشگاه را ندیده‌ام اما اگر مدارکشان طبق اظهاراتشان باشد، این باشگاه شانس بالایی برای پیروز شدن در این پرونده دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیح قاضی CAS درباره پرونده سوپرجام ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..