تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیکر حجت‌الاسلام شجاعی فردا تشییع می‌شود

پیکر حجت‌الاسلام شجاعی فردا تشییع می‌شودبه گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم تشییع پیکر حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابوالقاسم شجاعی، فردا دوشنبه ۲۳ مهرماه از ساعت ۹ صبح از حسینیه فاطمیون واقع در خیابان مجاهدین اسلام برگزار می‌شود. همچنین مجلس ترحیم مرحوم شجاعی چهارشنبه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در حسینیه فاطمیون برگزار خواهد شد.

پیکر حجت‌الاسلام والمسلمین شجاعی پس از تشییع در تهران و انجام تشریفات قانونی، روز پنجشنبه جهت خاکسپاری به کربلا منتقل می‌شود.

از این واعظ ۸۶ ساله به عنوان گنجینه خاطرات اهل منبر یاد می‌کنند؛ چرا که او در عمر خود علاوه بر مراجع تقلیدی چون آیت‌الله بروجردی، آیت‌الله میلانی، آیت‌الله مرعشی نجفی و ... با بسیاری از خطبا و وعاظ طراز اول کشور همنشین بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شجاعی که بیش از ۷۰ سال از عمر خود را صرف تبلیغ تشیع کرده است، پس از یک دوره بیماری از ناحیه پا و ضعف مفرط جسمانی، به حالت اغما رفته و شامگاه جمعه درگذشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیکر حجت‌الاسلام شجاعی فردا تشییع می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..