تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شما دست عشقتان را چطور می‌گیرید؟

۷۸۴۱۹۵

۱۸۵ بازدید

برترین‌ها: گرفتن دست کسی که دوستش دارید، بسیار طبیعی است. روانشناسان به بررسی روش‌‎های ابراز احساسات بسیار علاقمندند و معتقدند روشی که دست کسی را می‌گیرید، چیز‌های زیادی را درباره رابطه‌تان آشکار میکند.

در هم بافتن خفیف انگشتان: احترام


این روش نشان می‌دهد رابطه شما از نظر احساسی پایدار است و کاملا به شریک زندگیتان اعتماد دارید. شما به دیگران نشان می‌دهید که در رابطه هستید و در عین حال به اندازه کافی حریم شخصی یکدیگر را حفظ می‌کنید و به احساسات و شخصیت یکدیگر احترام می‌گذارید. شما دست عشقتان را چطور می‌گیرید؟

کف دست‌ها چسبیده به هم: مسئولیت


این روش نشان می‌دهد چه کسی بر رابطه تسلط دارد. کسی که کف دستش رو به پایین است رهبر است. وقتی مردان می‌خواهند از عشقشان حفاظت کنند یا او را آرام کنند، دستش را به این روش می‌گیرند.

شما دست عشقتان را چطور می‌گیرید؟

انگشتان در هم بافته: مراقبت


بیشتر احساسات عمیق است که شما را به هم وصل کرده نه جذابیت جسمی. شما سعی می‌کنید با یکدیگر صادق باشید و نقایص و ضعف هایتان را پنهان نکنید. روابط شما براساس اعتماد و توجه است.

شما دست عشقتان را چطور می‌گیرید؟

نگه داشتن یک انگشت: مراحل اولیه رابطه


شما در حال فهمیدن چیز‌های جدید درباره هم هستید و برای هیچ مسئولیتی آمادگی ندارید. وقتی رابطه در مراحل اولیه است، اینطوری دست‌های هم را می‌گیرند.

شما دست عشقتان را چطور می‌گیرید؟

تماس اتفاقی: درک پنهان


وقتی با هم راه می‌روید دست هایتان کمی با هم برخورد می‌کند، اما واقعا دست هم را نگرفته اید، یعنی یکی از شما علائم همدردی غیرشفاهی ارسال می‌کند. اما بیشتر اوقات این رابطه چیزی جز یک دوستی ساده نیست.

شما دست عشقتان را چطور می‌گیرید؟

گرفتن انگشتان: اعتماد


کسی که انگشت‌ها را نگه می‌دارد احترام و وفاداری خود را نشان می‌دهد و آماده محافظت کردن است. کسی که دستانش نگه داشته شده اعتماد کاملش را نشان می‌دهد. وقتی دو نفر رابطه سالم و پایداری دارند، به این شکل دست هم را می‌گیرند.

شما دست عشقتان را چطور می‌گیرید؟

گرفتن مچ: کشش و جاذبه


این روش کمی خشن است و نشان می‌دهد از نظر جسمی جذب هم شده اید و واقعا به هم نیاز دارید. اما این حالت نشان می‌دهد فرد خودخواه و سرسخت است.

شما دست عشقتان را چطور می‌گیرید؟

نگه داشتن کمر: شور و اشتیاق شدید


رابطه شما واقعا نزدیک است. این ترکیبی از راه رفتن و بغل کردن است. اگر فقط یکی از دو نفر این کار را انجام بدهد، به این معناست که یکی از آن‌ها بر دیگری کاملا تسلط دارد.

شما دست عشقتان را چطور می‌گیرید؟ نگه داشتن دست: حس امنیت

یک زن با این روش نشان می‌دهد که نیاز به حمایت و کمک دارد. این یک ژست کلاسیک است که نشان می‌دهد رابطه پایدار است، اما به معنای عشق نیست.

شما دست عشقتان را چطور می‌گیرید؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شما دست عشقتان را چطور می‌گیرید؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..