تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چینی‌ها ربات نمازخوان ساختند! +فیلم

چینی‌ها ربات نمازخوان ساختند +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ربات نمازخوان اختراع جدید چینی‌ها است که انتشار تصاویر آن در فضای مجازی واکنش‌های زیادی را در پی داشته است.

چینی‌ها که علاقه شدیدی به نفوذ و گسترش سلطه خود در تمام حوزه‌های زندگی انسان و به ویژه علم و تکنولوژی دارند، این بار رباتی عجیب را اختراع کرده‌اند. مخترعان چینی به تازگی موفق به ساخت رباتی شدند که دقیقا مشابه یک فرد مسلمان نماز را به جا می‌آورد و تمام اعمال نماز را به درستی انجام می‌دهد.

تاکنون چندین ویدئو از این ربات هوشمند که دارای ویژگی‌های هوش‌مصنوعی نیز می‌باشد منتشر شده است. سازندگان چینی این ربات تاکنون هدف از اختراع چنین دستگاهی را اعلام نکرده‌اند ولی به نظر می‌رسد این ربات فعلا در حد یک اسباب بازی است. باتوجه به توسعه بیش از پیش ربات‌ها در زمینه‌های مختلف، عملکرد این ماشین‌های همه‌کاره تنها محدود به کارهای خدماتی نیست و با ساخت ربات‌های جدید، در حوزه‌های دیگر نیز وارد شده‌اند.

در ادامه فیلمی جالب از این ربات نمازخوان را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: رستورانی که در آن ربات‌ها آشپزی می‌کنند +فیلم

انتهای پیام/

ربات نمازخوان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چینی‌ها ربات نمازخوان ساختند! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..