تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بخش خصوصی پیشتاز سرمایه گذاری در شهرک صنعتی کاویان فریمان

بخش خصوصی پیشتاز سرمایه گذاری در شهرک صنعتی کاویان فریمانبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ وحید تعقیبی مدیرعامل شهرک صنعتی کاویان فریمان با اشاره به این که کل سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته در شهرک صنعتی کاویان فریمان بیش از شش هزار میلیارد تومان است، گفت: از این میزان ۳۰ درصد سهم بخش دولتی و ۷۰ درصد سهم بخش خصوصی است.


وی ادامه داد: حدود ۲۰ درصد محصولات تولیدی این شهرک به خارج از کشور صادر می‌‎شود لذا به دنبال خروج واسطه‌ها و دلالان هستیم تا سود ۱۰۰ درصدی به تولیدکننده برسد.


تعقیبی با بیان این که در کشور ۲ نوع اشتغال موقت و پایدار داریم و دو مشکل اساسی در این خصوص در بحث قاچاق کالا و عدم حمایت از محصولات تولید داخل وجود دارد گفت:طبق آمار رسمی دولت سالانه ۲۲ هزار میلیارد تومان قاچاق کالا داریم که نگران‌کننده است و باید حامی تولید و حمایت از کارگر و کارفرمای ایرانی باشیم و اگر جلوی قاچاق گرفته شود علاوه بر حمایت از تولید داخلی سالانه ۷۴ هزار شغل در کشور ایجاد می‌شود.


انتهای پیام//آ. ف

سهم ۷۰ درصدی بخش خصوصی در شهرک صنعتی کاویان فریمان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بخش خصوصی پیشتاز سرمایه گذاری در شهرک صنعتی کاویان فریمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..