تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راننده هلال احمر کامیاران توسط عوامل پژاک به شهادت رسید

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مسعود الماسی گفت: اواخر تیر ماه امسال سرنشینان یک خودروی سواری اقدام به تیراندازی به سمت آمبولانس جمعیت هلال احمر کردند که منجر به کشته شده راننده این خودروی امدادی شد.

وی با بیان اینکه بعد از گذشت ۲ ماه و نیم از این حادثه تحقیقات پلیس به نتیجه رسید، افزود: بررسی اسناد و مدارک بدست آمده نشان می‌دهد راننده این آمبولانس جمعیت هلال احمر توسط عوامل پژاک ترور شده است.

گفتنی است؛ این حادثه ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه جمعه ۲۹ تیر ماه امسال در سه راهی بیاره (خروجی کامیاران به سمت سنندج) روی داد و راننده آمبولانس بر اثر اصابت گلوله مجروح و در محل کشته شده بود.

در این حادثه به غیر از راننده آمبولانس فرد دیگری مجروح و یا کشته نشده و قاتل نیز پس از تیراندازی از محل متواری و هنوز هم شناسایی نشده است.

انتهای پیام/م

پژاک، عامل قتل راننده هلال احمر کامیارانی است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راننده هلال احمر کامیاران توسط عوامل پژاک به شهادت رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..