تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برجام و CFT خسارت بزرگ اقتصادی و امنیتی برای ایران است

ساعت: 11:48 منتشر شده در مورخ: 1397/07/22 شناسه خبر: 1418349

امام جمعه رامسر گفت: باید بدانیم و از تجارب گذشته استفاده کنیم زیرا برجام یک خسارت بزرگ اقتصادی و CFT خسارت بزرگ امنیتی برای ما است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام سیدجعفر رضایی در گفت‌وگویی از تصویب لایحه CFT در مجلس شورای اسلامی ابراز تاسف کرد و اظهار کرد: طبق این کنوانسیون کشورها معاهده‌ای را باهم امضا می‌کنند که محصول آن این است که با حمایت‌های مالی از تروریسم مقابله شود اما این راهبرد فقط حرف قشنگی است در حالی که  آنها اراده‌ای باطل دارند و هدف‌های دیگر را دنبال می‌کنند.

امام جمعه رامسر تصریح کرد: باید هوشیار بود و بصیرت عمارگونه داشت زیرا تعریف تروریسم از نگاه آمریکا و جبهه مقاومت اسلامی متفاوت است.

این مسئول ادامه داد: از نگاه آنها حماس که با رژیم اشغالگر قدس مبارزه می کند تروریسم است.

رضایی یادآور شد: از نگاه معاندان انقلاب اسلامی وزارت دفاع و سپاه پاسداران از مصادیق تروریسم است و بانک‌هایی که حقوق پرسنل آنها را واریز می‌کنند تحت حمایت مالی از تروریسم هستند و باید مورد پیگرد قرار گیرند.

وی در پایان با بیان اینکه این لایحه در مجلس شورای اسلامی صرفا در حال حاضر مصوب شده است و نظر شورای نگهبان بسیار اهمیت دارد گفت: باید بدانیم و از تجارب گذشته استفاده کنیم زیرا برجام یک خسارت بزرگ اقتصادی و CFT خسارت بزرگ امنیتی برای ما است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برجام و CFT خسارت بزرگ اقتصادی و امنیتی برای ایران است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..