تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برپایی ۲ بیمارستان در مرز مهران و خسروی ویژه اربعین/ ارائه خدمات دندانپزشکی و فیزیوتراپی به زائران

رئیس بسیج جامعه پزشکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

برپایی ۲ بیمارستان‌صحرایی مجهز در مرز مهران و خسروی ویژه اربعین/ ارائه خدمات دندانپزشکی و فیزیوتراپی به زائران

محمد رئیس‌زاده رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به تدابیر بسیج جامعه پزشکی برای  ارائه خدمات درمانی ویژه اربعین حسینی، بیان کرد:‌ در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی زائرین زیادی از سراسر دنیا برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم و تجدید عهد و بیعت‌ ائمه، عموما پای پیاده فاصله بین نجف تا کربلا را طی می‌کنند تا به محل شهادت امام سوم شیعیان برسند و در این مراسم یقینا به دریافت خدماتی همچون پزشکی نیز نیاز دارند موضوعی که هر سال با تدابیر پزشکی در سطح بین المللی برنامه ریزی می‌شود.

وی افزود: امسال بر اساس تدابیر اتخاذ شده طیف خدمات درمانی بسیج جامعه پزشکی برای زائران حسینی ویژه اربعین 30 الی 40 درصد وسیع‌تر شده به گونه‌ای که دو مرز مهران و خسروی از جمله پایگاه‌های ویژه استقرار خدمات دهی هستند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور با اشاره به اینکه خدمات امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی 14 روز(10 روز مانده به اربعین حسینی تا بعد از اربعین) ادامه دارد، اظهار کرد:‌ امسال دو بیمارستان صحرایی مجهز به اتاق عمل، بخش‌های بستری ویژه و همه امکانات و تجهیزات مورد نیاز یک بیمارستان کامل در مرزهای مهران و خسروی برپا می‌شود؛ علاوه بر آن کلینیک‌های تخصصی فیزیوتراپی و دندانپزشکی در جوار این بیمارستان برای خدمات‌دهی به زائران اربعین حسینی استقرار می‌یابند.

راه‌اندازی آزمایشگاه جامع بالینی در مرز مهران ویژه اربعین

رئیس زاده همچنین با اشاره به راه‌اندازی آزمایشگاه جامع بالینی در مرز مهران، افزود: این آزمایشگاه با حضور نیروهای متخصص آماده ارائه خدمات آزمایشگاهی اورژانسی در صورت نیاز و همکاری با سایر مراکز درمانی است و علاوه بر آن امسال به طور کلی 500 نفر پزشک و پرستار و کادر درمانی برای خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی در مرزهای پرتردد منتهی به عراق آماده ارائه خدمات درمانی هستند که پیش بینی‌ها و تدابیر اتخاذ شده از ظرفیت خدمات رسانی به 550 الی 600 هزار زائر اربعین حسینی توسط تیم‌های پزشکی مقیم در دو مرز مهران و خسروی حکایت دارد.

وی همچنین یادآوری کرد:‌ اعلام آمادگی تیم‌ پزشکان متخصص و پرستاران برای خدمات رسانی به زائرین حسینی در طول برگزاری اربعین سیدالشهدا همچنان ادامه دارد و هم اکنون نیز هماهنگی‌های لازم برای امکان ارائه خدمات درمانی توسط تیم‌های پزشکی بسیج جامعه پزشکی در مسیرهای بین نجف تا کربلا در حال انجام است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برپایی ۲ بیمارستان در مرز مهران و خسروی ویژه اربعین/ ارائه خدمات دندانپزشکی و فیزیوتراپی به زائران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..