تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت ١٠ هزار میلیارد تومان به ارائه دهندگان خدمت تا هفته آینده/ اولویت پرداخت مطالبات با شرکت داروسازی است

موهبتی گفت: هفته آينده ١٠ هزار ميليارد تومان به ارائه دهندگان خدمت پرداختی خواهيم داشت، تاکنون بيش از ٥٠ هزار ميليارد تومان به ارائه دهندگان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طاهر موهبتی مدير عامل سازمان بيمه سلامت در نشست خبری كه صبح امروز در ساختمان بيمه سلامت برگزار شد، اظهار كرد: در سال ٧٤ قانون بيمه همگانی برای اينكه گروه‌های مختلف تحت پوشش بيمه قرار گيرند، تصويب شد؛ امروز ٤٠ ميليون نفر تحت پوشش بيمه هستند كه ٨٥ درصد آنها بيمه رايگان دارند و بيمه پرداز نيستند و دولت حق بيمه آنها را پرداخت می‌كند.

موهبتی بيان كرد: هفته آينده هفته بيمه سلامت است كه برنامه‌هايی برای آن داریم؛ جلسه شورای عالی بيمه را داشتيم كه در آنجا برای افراد دياليزی افزايش قيمت در نظر گرفتیم كه در ٤ سال گذشته هيچ افزايشی نداشته‌ايم.

بیش از ١٦ هزار دیالیزی تحت پوشش بیمه هستند

وي ادامه داد: ١٦ هزار و ٥٠٠ نفر افراد دياليزی تحت پوشش بيمه هستند كه هزار و ٧٠٠ نفر آن ها در منزل دياليز می‌شوند و خدمات درب منزل دريافت می‌كنند؛ سهم دياليز خونی ٤٥ هزار تومان بود كه به ٦٥ هزار تومان افزايش پيدا كرده است و خدمات با كيفيت‌تری ارائه خواهد شد.

پرداخت مطالبات انجمن داروسازان منظم شده است

مدير عامل بیمه سلامت تشريح كرد: هيچ تأخيری در ارائه خدمات نداريم؛ پرداخت مطالبات انجمن داروسازان منظم شده است و تأخيری وجود ندارد؛ هفته آينده ١٠ هزار ميليارد تومان به ارائه دهندگان خدمت پرداختی خواهيم داشت، تاکنون بيش از ٥٠ هزار ميليارد تومان به ارائه دهندگان پرداخت شده است.

موهبتی گفت: ٣ هزار ميليارد اسناد ارائه شده است و حق مطالبات را دريافت كرده‌اند؛ اولويت پرداخت مطالبات با شركت داروسازی است، در بخش غير دولتی٦٠ درصد پرداخت شده است، در پرداخت ها به روز هستيم و می‌توان گفت از به روز هم كمی جلوتر هستيم؛ از شروع سال ٩٧ و مطالباتی كه منتهی به سال ٩٦ باشد، اعتبارات پرداخت شده است.

وی اظهار كرد: ايام بودجه پيش رو است، برای اينكه امورات كار پيش رود در سال ٩٧ برنامه‌هايی داشتيم شامل بحث حذف همپوشانی، استحقاق سنجی و ايجاد پايگاه درمان كشور كه در همه حوزه‌ها توفيقاتی داشتيم و در انجام كارها موفق بوده‌ايم؛ نمی‌شود حكمی را در قانون برنامه ٦،٧ يافت كه ما در آن ورود كرده باشيم كه ثمر نداشته باشد.

باید یاد بگیریم در چهارچوب بودجه هزینه کنیم

مديرعامل سازمان بيمه گفت: از سازمان برنامه و بودجه تقاضا داريم كه در سال ٩٨ بودجه را واقعی در نظر بگيرد؛ بايد ياد بگيريم در چهارچوب بودجه هزينه كنيم و رفتار ما در خصوص خريد خدمت بايد در چارچوب بودجه باشد تا بودجه واقعی ديده شود.

وی ادامه داد: در جلساتی كه با سازمان برنامه و بودجه داشتيم قرار شد اولويت بحث سلامت باشد؛ اگر محدوديت منابع داشتيم با مردم صحبت كنيم تا بسته كم شود؛ بايد واقع بين باشيم اگر نداريم بايد در فرايند هزينه‌ها مديريت كنيم، اميدوارم حمايت‌ها تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت ١٠ هزار میلیارد تومان به ارائه دهندگان خدمت تا هفته آینده/ اولویت پرداخت مطالبات با شرکت داروسازی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..