تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آذرماه؛ زمان برگزاری آزمون ا‌صلح جبرانی/ دانشجو معلم در دوره کارو‌رزی مبصر کلاس تلقی نشود

آذرماه؛ زمان برگزاری آزمون ا‌صلح جبرانی/ دانشجو معلم در دوره کارو‌رزی مبصر کلاس تلقی نشودرضا کچو‌ئیان سرپرست نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره وضعیت کارور‌زی دانشجو معلمان این دانشگاه و کیفیت بخشی به این واحد درسی اظهار کرد: در فرآیند اجرای کارو‌رزی مشکلاتی وجود دارد  و نیاز داریم تا دانشگاه و اساتید راهنما همچنین ادارات کل آموزش و پرورش همکاری بیشتر در این زمینه داشته باشند تا کار را با کیفیت بهتری دنبال کنیم.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا اساتید کارور‌زی توانمند‌تری را به کار بگیریم تا دانشجو معلمان را بیشتر رصد کند و فعالیت آن‌ها به طور تخصصی تقویت شود در واقع نباید نگاه به دانشجو معلم در کلاس درس به عنوان یک مبصر باشد.

کچو‌ئیان از تعامل بیشتر با آموزش و پرورش برای دوره‌های کارو‌رزی خبر داد و گفت: باید به این موضوع توجه داشته باشیم که این واحد درسی بیشتر مهارت دانشجو معلمان را نشان می‌دهد بنابراین نیاز به تمرین دارد تا در زمینه تدریس با توجه به آموخته‌های دوره دانشگاه خود آمادگی خود را افزایش دهند.

وی درباره کاهش زمان تحصیل دانشجو معلمان به  سه سال و افزایش زمان دوره کارورزی بیان کرد: این تصمیم فعلا در مرحله کار کارشناسی است و بعد از بررسی های کامل به طور قطعی سرانجام آن مشخص می شود اما فعلا در حد یک ایده آن را در نظر داریم.

 دریافت نکردن گواهی صلاحیت ۱۶۰۰ مهارت آموز

سرپرست نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان درباره وضعیت شرکت‌کنندگان آزمون اصلح اظهار کرد: ۱۶۰۰ مهارت آموز در آزمون اصلح برگزار شده گواهی صلاحیت دریافت نکرده‌اند و به آن‌ها تا آذر ماه فرصت داده شد تا بار دیگر شانس خود را برای پذیرفته شدن در این آزمون و حضور در کلاس‌های درس امتحان کنند.

وی افزود: چنانچه مهارت آموزان در آزمون آذر ماه نتوانند گواهی صلاحیت حرفه‌ای را دریافت کنند تعهد آن‌ها برای معلمی باطل خواهد شد و اجازه معلمی نخواهند داشت.

کچو‌ئیان درباره مهارت آموزان ورودی سال ۹۶ و ۹۷ گفت: به تمامی مهارت آموزان تاکید کردیم که پذیرفته شدن در آزمون اصلح شرط اصلی برای حضور در کلاس‌های درس است و به هیچ عنوان درباره پذیرش این آزمون اغما‌ضی صورت نمی‌گیرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آذرماه؛ زمان برگزاری آزمون ا‌صلح جبرانی/ دانشجو معلم در دوره کارو‌رزی مبصر کلاس تلقی نشود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..