تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسعود نجفی روابط عمومی جشنواره فیلم فجر شد

مسعود نجفی در روابط عمومی جشنواره فیلم فجر ابقا شدبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسعود نجفی برای سومین بار پیاپی، مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر شد.

وی در حالی برای سومین بار روابط عمومی جشنواره فیلم فجر را به عهده می‌گیرد که از اسفند ماه سال ۹۶، طی حکمی از سوی محمد مهدی حیدریان، رییس سازمان سینمایی و معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیریت روابط عمومی این سازمان را هم به عهده دارد.

مسعود نجفی متولد ۱۳۵۸ در تهران و دانش آموخته طراحی صنعتی و مدیریت برنامه‌ریزی فرهنگی است. وی ضمن اینکه عضو انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی بوده، در حال حاضر ریاست شورای مرکزی کانون طراحان و مدیران تبلیغات سینمای ایران را هم عهده‌دار است.

مسعود نجفی در حالی که در ۲ دوره گذشته جشنواره فیلم فجر مسئولیت مدیریت روابط عمومی را عهده دار بوده است، دبیری ۲ دوره جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی، مدیریت پردیس سینمایی تماشا، سردبیری ماهنامه صداپیشه، داوری در جشن سینمای ایران طی سه دوره، حضور در شورای مدیران جشنواره فیلم فجر در چهار دوره و سردبیری بیش از ۵۰ کاتالوگ جشنواره سینمایی در کارنامه فعالیت‌های خود دارد.

شایان ذکر است که این فعال رسانه‌ای تجربیاتی هم در تولید آثار هنری و پژوهشی دارد که از آن جمله می‌توان به ساخت مستندهایی، چون قیصر ۴۰ سال بعد، مرد آواها، حاج کاظم و سه روایت از زندان و تالیف کتاب‌های مرور ۳۰ دوره جشنواره فیلم فجر، تاریخچه جشنواره فیلم کوتاه تهران و سی سال سینمای دفاع مقدس اشاره کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسعود نجفی روابط عمومی جشنواره فیلم فجر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..