تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعيين شعب ارزی منتخب بانک اقتصادنوين برای فروش ارز خدماتی

در راستای سياست‌های ارزی بانک مرکزی، فروش ارز خدماتی با ساز و کار جديد از طريق شعب ارزی منتخب بانک اقتصادنوين با هدف خلق ارزش افزوده برای مشتريان و هموطنان عزيز عملياتی و اجرايی خواهد شد.

به گزارش بورس نیوز، با توجه به انتخاب بانک اقتصادنوين از سوي بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران به عنوان يکي از بانک‌هاي عامل فروش ارز خدماتي، جلسه کارگروه بررسي ساز و کار اجرايي اين موضوع با حضور معاون اعتبارات و بين‌الملل، مديران ستادي حوزه بين‌الملل، سرپرستان مناطق و روساي شعب ارزي منتخب برگزار شد.

بر اساس بخشنامه‌ها و بخش سوم مجموعه مقررات ارزي بانک مرکزي مصارف ارز خدماتي (غير بازرگاني) احصا شده که بصورت نقد (اسکناس) يا حواله از طريق بانک‌هاي عامل قابل پرداخت هستند.

در همين راستا و به منظور عملياتي شدن و اجراي اين خدمت، جلسه کارگروه مربوطه در بانک برگزار و ضمن تعيين شعب منتخب ارزي براي اين کار، مقرر گرديد زيرساخت‌هاي اين موضوع تامين و فرايندهاي ارتباطي مورد نياز با نهادهاي ناظر در کوتاه‌ترين زمان ممکن تعريف و تدوين گردد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعيين شعب ارزی منتخب بانک اقتصادنوين برای فروش ارز خدماتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..