تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان کار نمایندگان کانو اسپرینت کشورمان در المپیک جوانان

پایان کار نمایندگان کانو اسپرینت کشورمان در المپیک جوانانبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مسابقات المپیک جوانان آرژانتین در حال برگزاری است و قایقرانان کشورمان در رشته کانوئینگ در حال رقابت با حریفان خود هستند.

نیروانا اسد بیگی ملی پوش کانو سوار کشورمان در دور انتخابی بخش کانو اسپرینت در رده هشتم قرار گرفت و  با این نتیجه توانست به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا کند. او در مرحله یک هشتم نهایی مقابل حریفی از کشور موزامبیک قرار گرفت.

اسد بیگی در مرحله یک هشتم نهایی در رقابت با حریف موزامبیکی با ثبت رکورد 2:26.890 توانست از سد این ورزشکار بگذرد و به مرحله یک چهارم نهایی برسد و در این مرحله مقابل حریفی از کشور قزاقستان قرار گرفت.

او در مرحله نیمه نهایی از پس قایقران قزاقزستانی برنیامد و از راه یابی به مرحله نیمه نهایی بازماند.

اسد بیگی در نهایت با کسب رتبه هفتم به کار خود در بخش کانو اسپرینت پایان داد.

پیش از این سبحان بیرانوند نماینده کشورمان در کانو اسپرینت مردان در رده دهم قرار گرفت.

این 2 ورزشکار کشورمان در روزهای 23 و 24 مهر در بخش کانو اسلالوم با رقیبان خود در بازی های المپیک جوانان آرژانتین به رقابت خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید:

تاریخ سازی نابغه جوان ژیمناستیک ایران در المپیک/ بهلول زاده برنزی شد

صعود رضایی به فینال گروه B دوندگان ۱۰۰ متر المپیک

پایان دور رده بندی پرتاب دیسک و اعلام نتایج/ هفتمی رحمانی فر در استیج اول

انتهای پیام/

نتایج نمایندگان کانو اسپرینت کشورمان در المپیک جوانان آرژانتین



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان کار نمایندگان کانو اسپرینت کشورمان در المپیک جوانان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..