تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد بازیکنان از تمرین مورد علاقه سرمربی بایرن

۷۸۴۳۰۲

۳۹ بازدید

سرمربی بایرن اصرار دارد بازیکنان در پایان تمریناتشان ۲۰ دقیقه هم روی دوچرخه ثابت ورزش و تمرین کنند و بازیکنان اصلا این روش او را دوست ندارند.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال بایرن مونیخ فصل را به خوبی آغاز نکرده است و برنامه‌های نیکو کواچ روی نیمکت مربی‌گری این تیم آن طور که انتظار داشته پیش نرفته است. بدتر از این برای این مربی این که به نظر باشگاه در حال آماده شدن است تا مربی دیگری را جایگزین او کند. یکی از دلایلش هم این است که بسیاری از بازیکنان از او رضایت ندارند و از سبک و روش تمرینات خسته‌کننده‌اش شکایت دارند.

یکی از تمرینات او که مشکلاتی پیش آورده دوچرخه است. او معتقد است بازیکنان باید در پایان تمرین ۲۰ دقیقه روی دوچرخه ثابت تمرین کنند، اما بازیکنان مقاومت می‌کنند و این کار را دوست ندارند.

نکته دیگری که بازیکنان را ناراحت کرده این است که او با دستیارانش و اعضای کادر فنی به زبان کروات صحبت می‌کند. به نظر آن‌ها این بی‌احترامی است.

بایرن مونیخ حالا در ۳ بازی پشت سر هم نبرده است، در جدول رده‌بندی بوندسلیگا هم در رده ششم است و با دورتموند صدرنشین ۴ امتیاز فاصله دارد.

انتقاد بازیکنان از تمرین مورد علاقه سرمربی بایرن




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد بازیکنان از تمرین مورد علاقه سرمربی بایرن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..