اینستاگرامی ها

پکیج تبلیغاتی

اطلاعــیه پرتال تفریحی خبری نیوزس در جهت ثبت در س


مطالب مهم

»اخبار سپاه و داعش و سوریه » حمله مجلس » سریال عاشقانه » سریال شهرزاد » سهام عدالت » فال وطالع بینی امروز » عکس های لورفته ...

تبلیغات

سایت نیازمندی های بازارچه 96




کانالیس:‌ فروش اینترنتی گوشی هوشمند در سه‌ماهه دوم ۲۰۱۸ در هند به ۳۵ درصد رسید

موسسه‌ی پژوهشی کانالیس به‌تازگی اعلام کرد که فروشی اینترنتی گوشی هوشمند در سه‌ماهه‌ی دوم ۲۰۱۸ در بازار هند به ۳۵ درصد رسید.

کانالیس روز جمعه تحلیل دقیق خود را از بازار گوشی هوشمند در هند منتشر کرد. براساس بررسی این موسسه‌ی پژوهشی، ۳۵ درصد از مجموع فروش گوشی در سه‌ماهه‌ی دوم امسال در این کشور به‌صورت اینترنتی انجام شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، افزایشی ۶۵ درصدی به‌حساب می‌آید. مجموع تعداد دستگاه‌های فروخته‌شده به‌صورت اینترنتی بیش از ۱۲ میلیون واحد است که هرچند رقم چندان بالایی به‌شمار نمی‌رود؛ اما نشان‌دهنده‌ی بهبود قابل توجه در عادات اینترنتی مصرف‌کنندگان هندی است.

فروشگاه‌های اینترنتی پیشگام در سه‌ماهه‌ی دوم، فلیپ‌کارت، آمازون و دیگران با سهم ۹۱ درصد بودند و خرده‌فروشان وطنی ۹ درصد باقی‌مانده را در تصاحب خود داشتند. ۵۴ درصد از مجموع گوشی‌های فروخته‌شده به‌صورت اینترنتی متعلق به برند محبوب شیائومی است و به دنبال آن، سامسونگ و هواوی به‌ترتیب با ۱۳ و ۷ درصد سهم در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

Online smartphone sales in India

به گفته‌ی تیانا نوئین، تحلیلگر کانالیس، تصاحب فلیپ‌کارت توسط والمارت و سرمایه‌گذاری علی‌بابا در پلتفرم PayTM خوش‌بینیِ به‌شدت مورد نیاز را به این صنعت با گوشی‌های هوشمندی القا کرده است که محبوب‌ترین محصولات به‌فروش‌رفته در این پلتفرم‌ها به‌شمار می‌روند و به‌صورت مستقیم از این سرمایه‌گذاری‌ها بهره‌مند می‌شوند.

انتظار می‌رود که دو خرده‌فروشی مطرح فلیپ‌کارت و آمازون برای فصل تعطیلات در نوامبر درست به‌موقع به تلاش برای افزایش فروش خود از طریق ارائه‌ی پیشنهادات جذاب بپردازند. علاوه‌بر این، برندهای اینترنتی‌محور نظیر پوکوفون شیائومی و ریل‌می اوپو که احتمالا عرضه‌ی آن‌ها در سه‌ماهه‌ی سوم و چهارم افزایش خواهد یافت، به رشد بیش از پیش فروش اینترنتی در هند کمک خواهند کرد.

Online smartphone sales in India

مقدار قابل توجهی از فروش گوشی هوشمند در هند همچنان به‌صورت غیر اینترنتی انجام می‌شود؛ اما این وضعیت به‌زودی تغییر خواهد کرد. کانالیس خاطرنشان کرده است که ایسوس در ظرف مدت تنها چند ماه از توزیع غیر اینترنتی به فروش صرفا اینترنتی در فروشگاه‌ها و خرده‌فروشی‌ها روی آورد. این تغییر رویکرد به این شرکت تایوانی کمک کرد تا عرضه‌ی خود را در سه‌ماهه‌ی دوم سه برابر و عملکردش را در سه‌ماهه‌ی سوم تقویت کند.

دیگر برندهایی که به بهبود ادامه خواهند داد، شیائومی با سلطه‌ی سنگین و سامسونگ با تخفیف‌هایش هستند؛ اما کانالیس اعلام کرد که پلتفرم‌ها (آمازون و فلیپ‌کارت) برندگان واقعی در رقابت برای فروش گوشی هوشمند در هند محسوب می‌شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کانالیس:‌ فروش اینترنتی گوشی هوشمند در سه‌ماهه دوم ۲۰۱۸ در هند به ۳۵ درصد رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

اخبار برگزیده