تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپلیکیشن موبایل "تأمین اجت&

مدیر کل دفتر راهبری سیستم های سازمان تامین اجتماعی گفت: در راستای ارائه خدمات غیرحضوری به مخاطبین این سازمان و با توجه به استقبال خوب بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان از اپلیکیشن "تأمین اجتماعی من"، نسخه 5،3،1 این اپلیکیشن در دو نسخه Android و iOS پیاده سازی و منتشر شد.

به گزارش شمانیوز: مهندس علی معیری با اشاره به قابلیت های جدید آخرین نسخه این اپلیکیشن اظهار داشت: در راستای تکمیل نمایه سازی توصیفی، امکان نمایش تقویم سوابق بیمه ای کاربران به نسخه قبلی اضافه شده است.
وی افزود: همچنین سوابق درمانی (نسخ درمانی) تمامی مراکز ارائه کننده خدمات درمانی طرف قرارداد برای بیمه شدگان نمایش داده می شود و میز خدمت الکترونیک به تفکیک نوع خدمت، فرآیندهای هر خدمت و ورود به سامانه هر خدمت، طراحی و ارائه شده است.
معیری ادامه داد: آشنایی با قوانین و معرفی خدمات بیمه ایرانیان خارج از کشور، بیمه ایرانیان اعزام به خارج از کشور و بیمه اتباع خارجی، معرفی و امکان تماس با کارگزاران رسمی برون مرزی، ارائه اطلاعات تماس و مکان جغرافیایی تمامی مراکز ارائه خدمت سازمان و تأمین کنندگان (کارگزاریها و غیره) و ارتباط پویا با بانک اطلاعاتی مکان محور مراکز ارائه خدمت، از دیگر قابلیت های این نسخه است.
وی اضافه کرد: امکان نمایش موقعیت کاربر روی نقشه، نمایش نزدیک ترین مرکز به کاربر به همراه امکان جستجو به تفکیک نوع مرکز، بهبود واسط کاربری و رفع اشکالات گزارش شده توسط کاربران از قابلیت های دیگر این نسخه جدید محسوب می شود.
مدیر کل دفتر راهبری سیستم های تامین اجتماعی تصریح کرد: در حال حاضر نسخه جدید اپلیکیشن در مارکت کافه بازار و سایت رسمی سازمان تامین اجتماعی به نشانی https:‏‏/‏‏/www.tamin.ir‏‏/News‏‏/Item‏‏/48775‏‏/2‏‏/48775.html و همچنین شماره گیری #1420*142* در دسترس مخاطبین سازمان تامین اجتماعی قرار دارد و قابل دانلود است.
معیری گفت: از طریق اپلیکیشن " تامین اجتماعی من" هر بیمه شده قادر است پس از وارد نمودن نام کاربری، گذر واژه و شماره تلفن همراه، نمایه ساز توصیفی از اطلاعات هویتی خود، تمامی سوابق بیمه ای به تفکیک سال و کارگاه، تمامی سوابق درمانی غیرملکی به تفکیک سال و نمایش تاریخ نسخه، اطلاعات بیمه ای مشتمل بر مشاهده آخرین روز کارکرد سابقه، آخرین دستمزد، وضعیت حمایت های درمانی، وضعیت بیمه پرداز، نوع بیمه، مشخصات شعبه و کارگاه را مشاهده نماید.
وی افزود: استعلام مستمری بگیران با قابلیت نمایش آخرین فیش مستمری، استعلام و نمایش میزان بدهی های کارفرمایان به صورت برآوردی و قطعی برای تمامی کارگاه ها، نمایش اطلاعات مکان محور مراکز سازمان تامین اجتماعی، میز خدمت الکترونیک به تفکیک نوع خدمت، فرایندهای هر خدمت و ورود به سامانه، از دیگر خدمات غیر حضوری است که از طریق اپلیکیشن "تامین اجتماعی من" به مخاطبان ارائه می شود.

منبع: روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپلیکیشن موبایل "تأمین اجت&»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..