تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد عضو شورای شهر تهران درباره مدیریت آب‌های سطحی پایتخت

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شهربانو امانی در ادامه نودوسومین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به موضوع آب و مشکلات ناشی از کم‌آبی در کشور اظهار داشت: یکی از مباحث مهم در موضوع آب، مسئله مدیریت آبهای سطحی است. با توجه به اطلاعات کسب شده، در این خصوص، طرح عملیاتی و اجرایی وجود دارد، ولی به دلیل عدم توجه کافی و اختصاص بودجه مناسب، اجرای پروژه‌ها، پیشرفت چشم‌گیری نداشته و در بعضی موارد متوقف می‌باشد. در این راستا با توجه به اهمیت ایمنی شهر و لزوم ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان و محیط‌زیست، لازم است توجه کافی و عملی به مدیریت آب های سطحی صورت گیرد.

وی افزود: موضوع دیگر که به قدر کافی، توجه لازم به آن نشده است، حفظ سرمایه‌ها و نگهداشت مجاری و تاسیسات است. در حال حاضر کانال و تأسیسات موجود بیش از 10 هزار میلیارد تومان ارزش دارند که در اثر بی‌توجهی در طی سالیان گذشته در معرض آسیب و تخریب قرار دارند.

امانی با بیان اینکه موضوع نگهداشت شبکه اصلی مدیریت آب های سطحی شامل حفاظت، ترمیم و مرمت، نگهداری و بهره‌برداری، یک موضوع تخصصی است، تصریح کرد: در صورتی که در بهترین حالت، لایروبی و تمیز کردن آن مد نظر قرار گرفته است، این اقدامات کافی نبوده و موجب هدر رفت سرمایه‌های موجود می‌شود.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه نگهداشت باید به صورت کاملا تخصصی با اقداماتی چون پایش، حفظ حریم، جلوگیری از دخل و تصرف توسط سایر ارگان‌ها، نگهداری، ترمیم و مرمت مجاری و تأسیسات، در دستور کار حوزه فنی و عمرانی، قرار گیرد، گفت: خواهشمند است در اجرای ماده هفتاد و سوم (73) قانون شوراها مراتب را به شهردار محترم تهران به عنوان فرمایید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد عضو شورای شهر تهران درباره مدیریت آب‌های سطحی پایتخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..