تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستاد بازسازی عتبات عالیات بودجه دولتی دریافت نمی‌کند

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی:

ستاد بازسازی عتبات عالیات بودجه دولتی دریافت نمی‌کندبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ اکبر پارسا مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی در نشست خبری با اصخاب رسانه گفت : ستاد بازسازی عتبات عالیات حتی یک ریال بودجه دولتی نه در مجموعه‌ها و نه در موکب دریافت نمی‌کند و همه دریافتی‌ها از جذب مشارکت‌های مردمی است.

وی افزود : در جهت مدیریت برگزاری اربعین حسینی از ابتدای سال کار را آغاز کردیم و با فراخوان برای موکب داری و ثبت تقاضا ، افراد را توان سنجی و صلاحیت عمومی را انجام دادیم و پروانه برای افراد دارای صلاحیت صادر گردید.

پارسا ادامه داد : امسال ۱۹۴۰ پروانه موکب در کل کشور صادر شده که سهم استان خراسان رضوی ۵۸ موکب در پنج نقطه عراق  می باشد که از این تعداد ۲۴ موکب در کربلا، ۱۲ موکب در نجف اشرف، ۱۴ موکب در کاظمین ، چهار موکب در سامرا و سه موکب در مسیر نجف به کربلا احداث خواهد شد.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی گفت : همه ی موکب ها به نام حضرت رضا علیه السلام مزین است و حدود ۴۵۰۰ نفربه صورت مستقیم و غیر مستقیم در این ۵۸ موکب استان خدمت رسانی می کنند  .

وی افزود : این موکب ها تخصصی است که برخی در امور تغذیه ، اسکان وخدمات به زائرین حسینی فعالیت می کنند .

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی گفت :  ۱۰۱ هزار صبحانه، ۷۶ هزار نهار و ۸۵ هزار شام در هر روز برای زائران تدارک دیده شده است و   زائران عزیز هیچ نگرانی درخصوص تغذیه و همچنین اسکان خود نداشته باشند.

پارسا  با اشاره به اینکه وظیفه ی اصلی ستاد بازسازی عتبات عالیات بازسازی و توسعه ی حرم های مطهر اهل بیت علیه السلام است ادامه داد: در شش ماهه اول امسال سهم مشارکت های استان خراسان رضوی مبلغ یک میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان و ۷۰۰ گرم طلا بوده که نسبت به سال قبل شش درصد رشد داشته است .

خبر در حال بروزرسانی است ....

 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستاد بازسازی عتبات عالیات بودجه دولتی دریافت نمی‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..