تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایش کودکانه "پادشاه خپل" 

نمایش کودکانه به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛  حمید رضا آتشی مسئول دبیرخانه شورای نظارت برنمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: نام مبارک حضرت ابراهیم (ع) در ۲۵ سوره از قرآن حداقل ۶۹ بار تکرارشده است وراجع به این پیامبر وحالات گوناگون او قریب ۱۹۵ آیه آمده وسوره‌ای مستقل نیز به نام ایشان در قرآن می‌باشد .

وی افزود : ایشان دومین پیامبر اولوالعزم که دارای کتاب وشریعت مستقل بوده ودعوت جهانی داشته است که نمایش کودکانه "پادشاه خپل" نیز که توسط کروه تئاتر افرا تولید شده با هدف معرفی قصص قرآنی وحضرت ابراهیم (ع) با همکاری انجمن هنر‌های نمایشی نیشابور در تالار ادیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ویژه کودکان به روی صحنه رفت.


 آتشی  ادامه داد: این نمایش قصد دارد با زبان کودکانه داستان به آتش افکندن حضرت ابراهیم (ع) و ادعای واهی خدایی نمرود فرمانروای ظالم را به صحنه تئاتر بیاورد.


مسئول دبیرخانه شورای نظارت برنمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: گروه تئاتر افرا تاکنون نمایش‌های مختلفی را به روی صحنه برده است که ازآن جمله نمایش‌های «شب هزارویکم، طربخانه، دیوقصه ها، مونس، قهوه قجری، عموهاشم، اشباح، از پنجره‌های باز برایم آواز بخوان ومضحکه دربار» از آن جمله اند.


وی افزود: نمایش کودکانه «پادشاه خپل» از ۲۱ الی ۳۰ شهریور ۹۷ از ساعت ۹ صبح ویژه مدارس ومهد کودک‌ها و ۱۷:۳۰ عصر ویژه عموم هنرمندان ومردم فرهنگ و هنر دوست نیشابوری در محل تالار ادیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور  به روی صحنه می رود .

انتهای پیام //س.ح

پادشاه خلیل نمایشنامه کودکانه در نیشابور به روی صحنه رفت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایش کودکانه "پادشاه خپل" »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..