تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اراضی ملی به پارک جنگلی تبدیل شود/تهیه نقشه حریم گسل های قم

صادقی گفت:اداره کل منابع طبیعی با همکاری شهرداری‌ها اراضی ملی را که در ورودی شهر است راباید تبدیل به پارک جنگلی کند تادر هنگام وقوع بحران از این اماکن استفاده شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛سید مهدی صادقی استاندارقم در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان که شامگاه شنبه در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شدگفت:هم دستگاه‌ها و هم ساختمان‌ها و هر امکاناتی که دولتی است حتماً باید بیمه کامل و مناسب شده باشد تا خدای‌ نکرده در هنگام وقوع حادثه با مشکلی به وجود نیاید.

استاندار قم با تأکید بر آموزش تمامی آحاد جامعه برای مواقع اضطراری اضافه کرد: اداره کل راه و شهرسازی باید اراضی دولتی را با تعهد دو ساله در اختیار شهرداری برای احداث فضا سبز قرار دهد همچنین اداره کل منابع طبیعی با همکاری شهرداری‌ها اراضی ملی را که در ورودی شهر است را باید تبدیل به پارک جنگلی کند تا در هنگام وقوع بحران از این اماکن استفاده شود.

وی با اشاره به اهمیت مدیریت بحران ادامه داد: داشتن هماهنگی و همراهی به ما می‌تواند کمک کرده و از هر هزینه اضافی یا خسارت بیشتر جلوگیری کند بنابراین بر اساس سناریوها تنظیم‌ شده این مسئله باید مراقبت شود.

صادقی تأمین سنسورهای مربوط به زلزله را مورد اشاره قرار داد و یادآورشد: هماهنگی‌های لازم در این رابطه برای جلوگیری از خسارت بیشتر باید انجام بگیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی قم نیز در این جلسه عنوان کرد: تهیه نقشه حریم گسل‌ها در جلسه‌های کارگروه مدیریت بحران، امور زیربنایی و فنی و شورای برنامه‌ریزی مطرح می‌شود تا به تصویب برسد و تهیه این نقشه نیز با همکاری مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی انجام می‌شود.

حسن صبوری اضافه کرد: با تهیه این نقشه زمین و عرصه‌های شهری با فناوری‌های روز شناسایی می‌شوند تا در احداث ساختمان‌های مهم فاصله از گسل رعایت شود، تا مشکلی در زمان وقوع حادثه نداشته باشیم.

انتهای پیام/ح

نقشه حریم گسل‌های قم تهیه می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اراضی ملی به پارک جنگلی تبدیل شود/تهیه نقشه حریم گسل های قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..