تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری همایش بزرگ سه ساله کربلا در حرم حضرت معصومه(س)

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛همزمان با سالروز شهادت جانسوز حضرت رقیه سلام الله علیها، همایش بزرگ سه ساله کربلا ویژه دختران و بانوان در شبستان نجمه خاتون سلام‌الله علیها حرم مطهر، عصر روز دوشنبه ساعت الی ۱۷ در شبستان نجمه خاتون سلام‌الله علیها برگزار می‌شود.

قرائت قرآن کریم، برگزاری مراسم مداحی و تجلیل از ۱۰ تن از خانواده‌های شهدای مدافع حرم که دارای فرزندان و دختران سه ساله هستند از دیگر برنامه‌های محوری این مراسم است.

سخنرانی این همایش بزرگ را حجت‌الاسلام سید مهدی دیانی بر عهده دارد و در این مراسم با محوریت شخصیت حضرت رقیه، تربیت فرزندان در سیره حسینی و ابعاد قیام عاشورا و رویدادهای پس از واقعه عاشورا برای بانوان حاضر در این مراسم تبیین خواهد شد.

این همایش بزرگ به همت واحد امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها همه ساله در آستان مقدس برای دختران سه ساله برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

همایش سه ساله کربلا در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری همایش بزرگ سه ساله کربلا در حرم حضرت معصومه(س)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..