تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آثار برگزیده‌ی مستندسازان آلمانی در تهران تا تقاضای «نجوای کاغذ پاره‌ها»

آثار برگزیده‌ی مستندسازان آلمانی در جشنواره‌ی سینما حقیقت و مستند «نجوای کاغذ پاره‌ها» نیز متقاضی این رویداد است.

در دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، آثار برگزیده‌ی مستندسازان کشورهای آلمانی‌زبان به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، در بخش غیر رقابتی «چشم‌انداز سینمای مستند یک کشور» این دوره‌ی جشنواره، فیلم‌های مستندی از کشورهای آلمان، اتریش و سوئیس روی پرده خواهد رفت.

در این بخش، جدیدترین آثار مستند فیلمسازان آلمانی‌زبان که تولید سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ است، به نمایش درمی‌آیند.

طی سال‌های گذشته، جشنواره سینماحقیقت به مرور آثار مستند برگزیده‌ی کشورهای دانمارک، ایتالیا، ژاپن، هند و… پرداخته بود.

مستند «نجوای کاغذپاره‌ها» متقاضی سینما حقیقت

بهزاد نعلبندی با مستند- انیمیشن ۷۰ دقیقه‌ای «نجوای کاغذپاره‌ها»، متقاضی شرکت در دوازدهمین دوره جشنواره سینماحقیقت شده است.

«مستند انیمیشن» از جمله آثار مورد توجه فیلمسازان جهانی طی سال‌های اخیر بوده که نمونه‌ی مطرح آن فیلم «برج» ساخته کیت مایتلند است که در دهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت به نمایش درآمد و با استقبال علاقمندان ایرانی سینمای مستند همراه شد. این فیلم داستان تیراندازی سال ۱۹۶۶ در دانشگاه تگزاس را با ترکیبی از تصاویر آرشیوی و انیمیشن به تصویر می‌کشد؛ واقعه‌ای که اولین تیراندازی گسترده در مدارس و دانشگاه‌های آمریکا بود.

حال بهزاد نعلبندی با مستند- انیمیشن «نجوای کاغذپاره‌ها» به سینماحقیقت آمده تا در صورت تایید هیات انتخاب، شاهد اولین نمایش عمومی این اثر متفاوت در جشنواره‌ی امسال باشیم. موضوع این فیلم درباره‌ی مرکزی است که از اسکان زنان کارتن‌خواب حمایت می‌کند.

کارگردانی، صدا، تدوین و تهیه‌ی «نجوای کاغذپاره‌ها» برعهده‌ی بهزاد نعلبندی بوده است. از دیگر عوامل تولید این فیلم می‌توان به الهام آریامنش (پژوهشگر)، انسیه ملکی (صداگذار) و صبا علیزاده (آهنگساز) اشاره کرد.

بهزاد نعلبندی متولد سال ۱۳۵۱ در تهران و دانش‌آموخته سینما از مدرسه فیلم تهران است. در کارنامه‌ی فیلمسازی او ساخت آثار مستندی چون کشکول (۱۳۸۹)، صبح روز نهم (۱۳۹۱)، سریال مستند ایرانشهر (کارگردانی مشترک) ۱۳۹۲ و فیلم داستانی بلند پرو (۱۳۹۵) به چشم می‌خورد.

انتهای پیام 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آثار برگزیده‌ی مستندسازان آلمانی در تهران تا تقاضای «نجوای کاغذ پاره‌ها»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..