تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسبقیان: سرپرستان فدراسیون‌های مشمول قانون بازنشستگان تا قبل از ۲۴ آبان معرفی می‌شوند / تحت هیچ شرایطی سرپرست، نامزد ریاست فدراسیون نخواهد شد

اسبقیان: سرپرستان فدراسیون‌های مشمول قانون بازنشستگان تا قبل از ۲۴ آبان معرفی می‌شوند / تحت هیچ شرایطی سرپرست، نامزد ریاست فدراسیون نخواهد شدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان سید محمد شروین اسبقیان در خصوص تعیین سرپرستان فدراسیونهای ورزشی که دوره آن ها به اتمام می رسد و یا مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان می شوند، اظهار داشت: سرپرستان فدراسیون ها طبق اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی و کاملا برابر موازین قانونی و رعایت مقررات بین‌المللی انتخاب می شوند.

اسبقیان افزود: با دستور وزیر وزیر ورزش و جوانان و به منظور رعایت بی طرفی استراتژی وزارت ورزش و جوانان این است که تحت هیچ شرایطی سرپرست فدراسیون، کاندید ریاست فدراسیون نشود.

وی تصریح کرد: سرپرستان کاملاً بر اساس موازین و مقررات بین المللی از سوی رئیس مجمع انتخاب می شوند تا فرآیند برگزاری انتخابات را فراهم کنند ولی حق شرکت در انتخاب را نخواهند داشت.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها گفت: سرپرستان آن دسته از فدراسیون هایی که مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان می شوند تا قبل از 24 آبان ماه که آخرین مهلت قانونی است، معرفی خواهند شد.

اسبقیان گفت: اکنون استعفای چند تن از روسای بازنشسته فدراسیون ها بدست ما رسیده است و تا پایان سال نیز انتخابات فدراسیون های «انجمن های ورزشی»، «تنیس خاکی»، «ووشو»، «ورزش های همگانی»، «کونگ فو» و «ورزش کارگری» که دوره آنها به پایان می رسد، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:

نعمتی: با ناقضان قانون بازنشستگی برخورد قانونی می‌شود اسبقیان: بازنشستگی ۱۳ رئیس فدراسیون را تایید نمی‌کنم اسبقیان:برخی از روسای بازنشسته فدراسیون‌ها برای کناره گیری اعلام آمادگی کرده اند اسبقیان: بررسی پرونده مدیران بازنشسته در ورزش آغاز شده است

انتهای پیام/

اظهارات اسبقیان درباره قانون منع به کار گیری بازنشستگان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسبقیان: سرپرستان فدراسیون‌های مشمول قانون بازنشستگان تا قبل از ۲۴ آبان معرفی می‌شوند / تحت هیچ شرایطی سرپرست، نامزد ریاست فدراسیون نخواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..