تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صادرات ۱۳۷۵ میلیارد تومانی محصولات نانو فناوری به ۴۹ کشور

جعفری///صادرات 1375 میلیارد تومانی محصولات نانوفناوری/ صادرات محصولات نانو به 49 کشور جهانبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سعید سرکار دبیر ستاد توسعه فناوری نانو در حاشیه دومین روز از نمایشگاه فناوری نانو که در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی در حال برگزاری است و در جمع خبرنگاران درباره محصولات نانویی گفت: در حال حاضر بیش از 300 محصول فناوری نانو در 114 غرفه این نمایشگاه عرضه می‌شوند و یازدهمین دوره از نمایشگاه فناوری‌های نانو تا 24 مهر ماه هر روز از ساعت 9 تا 17 میزبان علاقمندان به فناوری نانو است.

دبیر ستاد توسعه فناوری نانو با اشاره به بازار محصولات مبتنی بر محصولات فناوری نانو بیان کرد: حجم بازار محصولات نانو در سال گذشته 1375 میلیارد تومان بوده است و به دنبال این هستیم تا بتوانیم در سال جاری این رقم را افزایش دهیم.

وی با اشاره به سیاست گذاری‌های مخصوص برای افزایش صادرات محصولات نانویی گفت: میزان صادرات در سال 96، 62.4 میلیون دلار بوده است و پیش بینی می‌کنیم که این رقم امسال افزایش پیدا کند.

سرکار درباره هدف برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: یازدهمین دوره از نمایشگاه نانو فناوری با هدف افزایش حجم صادرات کار خود را آغاز کرده است و در این نمایشگاه هیئت‌های خارجی از کشورهای مختلف وجود دارند و برنامه ریزی کرده‌ایم تا محصولات نانو به 49 کشور صادر شوند.

انتهای پیام/

حجم بازار محصولات نانو در سال 96



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صادرات ۱۳۷۵ میلیارد تومانی محصولات نانو فناوری به ۴۹ کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..