تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوازندگان دفاع‌مقدس تجلیل می‌شوند/ احتمال حضور مهرداد کاظمی

نوازندگان دفاع‌مقدس تجلیل می‌شوند/ احتمال حضور مهرداد کاظمیبه گزارش حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیین تجلیل از اعضای ارکستر سمفونیک تهران در دوران دفاع مقدس در قالب برنامه «ساز‌های خاکی»، ساعت ۲۰ روز ۲۸ مهرماه در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود.

طبق برنامه ریزی‌های انجام گرفته قرار است، در این کنسرت که به همت بنیاد فرهنگی هنری رودکی برگزار می‌شود، تعدادی از نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران و گروه کر دوران دفاع مقدس قطعاتی را اجرا کنند.

محمد گلریز، جهانگیر زمانی و رشید وطن دوست به عنوان خواننده در این برنامه حضور خواهند داشت. احتمال حضور مهرداد کاظمی خواننده پیشکسوت کشورمان نیز در این برنامه وجود دارد که در صورت فراهم شدن امکانات سفر وی از آمریکا به کشورمان، او نیز در این برنامه به اجرای برنامه می‌پردازد.

مهرداد کاظمی طی سال‌های اخیر برای انجام مراحل درمانی خود در آمریکا به سر می‌برد. وی در این مدت به دلیل زیان آور بودن سفر هوایی قادر به حضور در ایران نبوده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوازندگان دفاع‌مقدس تجلیل می‌شوند/ احتمال حضور مهرداد کاظمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..