تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتظارات جامعه هتلداران از معاونت گردشگری کشور/ هتل‌ها را به سرعت درجه‌بندی کنید

انتظارات جامعه هتلداران از معاونت گردشگری کشور/هتل‌ها را به سرعت درجه‌بندی کنیدجمشید حمزه‌زاده رئیس جامعه هتلداران ایران، در گفتگو با خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره تأثیرگذاری معاون گردشگری جدید سازمان میراث فرهنگی روی این عرصه گفت: آقای تیموری از بدنه مجموعه سازمان میراث فرهنگی برای معاونت گردشگری این سازمان انتخاب شده و این یک حسن است؛ زیرا نیازی به صرف زمان یک ساله برای آشنایی با مفهوم گردشگری و مبانی مرتبط با آن را ندارد و شناخت کافی نسبت به گردشگری، تأسیسات آن و بخش خصوصی دارد. البته نحوه اولویت دادن به مباحث مختلف گردشگری نیازمند اشراف به همه بخش‌های این عرصه است و معاون گردشگری کشور باید در شاخه‌های مختلف این عرصه به صورت هم‌زمان فعالیت کند.  من انتظار دارم که وی با تقویت بخش تشکل‌ها و تفویض بخشی از امور تصدی‌گری به تشکل‌ها به رونق عرصه گردشگری کمک کند. البته رئیس سازمان میراث فرهنگی در حکم معاونت گردشگری نیز به این امر اشاره کرده است.

وی افزود: بحث تعیین نرخ ارزی در هفته جاری یکی از انتظارات ما از معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است. درجه‌بندی هتل‌ها هم یکی دیگر از انتظارات ما از معاونت گردشگری به حساب می‌آید. هم‌اکنون برخی از هتل‌های ما به دلایل مختلف درجه‌بندی نشده‌اند و به نظر می‌رسد بهتر است که کمیسیون‌های درجه‌بندی در سطح استان‌ها تشکیل بشوند و با سرعت وضعیت درجه‌بندی هتل‌ها را مشخص کنند. پیگیری موانع و چالش‌های هتل‌داری نیز از انتظارات دیگری است که از معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی داریم.

رئیس جامعه هتلداران ایران در بخش دیگری از سخنانش درخواست برخی از آژانس‌های مسافرتی برای خودتعلیقی را کار درستی ندانست و اظهار کرد: این امر نشانگر عمق مشکلات فعالان عرصه آژانس‌های مسافرتی است؛ لذا باید در اولین فرصت به وضعیت آن‌ها رسیدگی شود. البته خودتعلیقی برخی از آژانس‌های مسافرتی تأثیر چندانی روی کار هتل‌داران نمی‌گذارد؛ زیرا تعداد آژانس‌های مسافرتی به اندازه‌ای است که خودتعلیقی برخی از آن‌ها مشکل چندانی ایجاد نکند. منتهی ما به عنوان همکار و همراه از وضعیت فعلی آژانس‌های مسافرتی به شدت ناراحت هستیم و علاقه‌مندیم که در راستای حل مشکلات فعالان این عرصه کمک کنیم و در همین راستا اعلام کردیم که تخفیفات ویژه‌ای به آژانس‌ها می‌دهیم.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتظارات جامعه هتلداران از معاونت گردشگری کشور/ هتل‌ها را به سرعت درجه‌بندی کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..