تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین تصاویر منتسب به گوشی گلکسی A6s سامسونگ رویت شد

اولین تصاویر منتسب به گوشی هوشمند گلکسی A6s که پیشتر گفته شده بود قرار است توسط شرکت وین‌تک تولید شود، منتشر شد. 

پیشتر شایعات بسیاری د مورد تولید گوشی هوشمند سری گلکسی P سامسونگ و همچنین گوشی هوشمند گلکسی دیگری با کد نام Phoenix مربوط به بازار چین منتشر شده بود. براساس آخرین اطلاعات به‌اشتراک گذاشته‌شده در شبکه‌ی اجتماعی ویبو چین، به‌نظر می‌رسد که گوشی هوشمند با کد نام Phoenix و گوشی هوشمند گلکسی P30 سامسونگ دو محصول متفاوت هستند. 

از سوی دیگر تصاویر جدیدی منتسب به گوشی هوشمند گلکسی A6s به‌اشتراک گذاشته شده که به‌نظر می‌رسد اولین تصاویر مربوط به این گوشی هوشمند باشد و توسط شرکت وین‌تک تولید شده است.

گلکسی A6s گلکسی A6s گلکسی A6s گلکسی A6s مقاله‌های مرتبط:

پیشتر نیز گفته شده بود که با توجه به شرایط خاص سامسونگ و تعطیل شدن یکی از کارخانه‌های این شرکت در چین، غول فناوری کره‌ای در تلاش است تا تولید محصولات میان‌رده‌ی خود را برون‌سپاری کند تا بتواند گوشی هوشمند خود را با قیمت تمام‌شده‌ی پایین‌تری به بازار عرضه کند و در رقابت با شرکت‌های چینی دیگری همچون شیائومی، اوپو، ویوو و بقیه‌ی شرکت‌ها برگ برنده‌ای در دست داشته باشد. براساس آخرین خبرها، 

باتوجه به تصاویر فاش‌شده، گلکسی ای 6 اس، از نظر طراحی شباهت بسیار زیادی به گلکسی ای ۷ (‌۲۰۱۸)‌ که اخیرا معرفی شده است و همچنین گلکسی ای ۹ با دوربین چهارگانه دارد. چند روز قبل  معرفی شد. به‌همین دلیل، دلایل بسیاری وجود دارد که باور کنیم Phoenix تنها یک کد نام است و در نهایت با معرفی رسمی Galaxy A6s دیگر نامی از این کد نخواهیم شنید. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند حداقل در ابتدای کار، تنها در بازار چین عرضه شود.

همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، گلکسی A6s از نظر طراحی از هر طرف دارای حاشیه‌ی ضخیمی است. هرچند تنوع رنگ آن می‌تواند به جذابیت آن برای کاربران اضافه کند. آیا شما این طراحی دارای حاشیه و این تنوع رنگ را می‌پسندید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین تصاویر منتسب به گوشی گلکسی A6s سامسونگ رویت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..