تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانشگاهها دولت را نقد کنند

به گزارش شمانیوز: حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در دانشگاه تهران با بیان این‌که «این مراسم به عنوان احترام و کرنش در برابر علم، دانش، پژوهش و فناوری است و مخاطب این کرنش اساتید و دانشجویان عزیز ما هستند» در بخشی از سخنان خود اظهار کرد:‌ علت موفقیت‌ها در دولت یازدهم‌ از امید به آینده شروع شد و دیدگاه مردم نسبت به آینده بود که جامعه را در مسیر قرار داد. در سال 92 که بنده انتخاب شده بودم و دو ماه بعد دولت تشکیل می‌شد به محض انتخاب دلار کاهش یافت . بازار آرام گرفت و امیدها بالا در حالی که ما هنوز کاری نکرده بودیم.

وی افزود: چرا مردم به آینده بهتر با تعامل بیشتر با جهان و با آرامش بیشتر و با فضای امن‌تر و نه امنیتی تر امیدوار شدند. حتی هنرپیشه سینما، کارگرد ان و نویسنده کتاب هم امیدوار شده بودند.

رئیس جمهور همچنین بیان کرد:‌از سال 92 دانشگاهها می‌توانستند مراسم 16 آذر داشته باشند . نقد کنند و حرف بزنند. البته برای یک انسان ممکن است از نظر عاطفی پذیرش انتقاد زیاد سخت باشد. هم نقد بیش از حد می‌تواند مفید نباشد و هم این که به حد بودن نقد مفیدو لازم است.

وی خاطر نشان کرد: گاهی اوقات نقد به اندازه بسیار مفید است و نقد بیش از حد همان مثال نمک است که اگر به اندازه باشد لازم و اگر به اندازه نباشد بی‌مزه و زیاد هم باشد نمی‌توان آن را خورد.

وی تاکید کرد: دانشگاهها باید نقاد و پرسشگر باشند . باید دولت را نقد کنند در این بحث تردیدی نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانشگاهها دولت را نقد کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..