تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منتظر ثبت‌نام جدید سهام عدالت نباشید

به گزارش شمانیوز: از هفته‌های پایانی سال گذشته سازمان خصوصی‌سازی پرداخت سود سهام عدالت مربوط به سال مالی ۱۳۹۵ را شروع کرد و این پرداخت سود تا ماه‌های قبل نیز ادامه داشت.

در حال حاضر نیز افرادی هستند که به دلیل دیر اعلام کردن شماره شبای بانکی خود هنوز سودی دریافت نکرده‌اند اما در مجموع در حساب آن‌هایی که شماره شبای بانکی خود را در زمان مقرر ثبت کرده‌اند، مبالغ سود مالی سال ۱۳۹۵ واریز شده است.

اواخر دی پارسال بود که پوری حسینی، رییس سازمان خصوصی‌سازی با برگزاری یک نشست خبری از آغاز واریز سود سهام عدالت خبر داد و اعلام کرد رقمی که به حساب هر مشمولی واریز می‌شود، فقط یک سوم از سود متعلق به آنها خواهد بود که سقف آن هم ۵۰ هزار تومان است، اما ممکن است برخی کمتر بگیرند.

به گفته پوری‌حسینی، سود اولیه سهام عدالت برای افرادی که ارزش سهام‌شان را تا سقف یک میلیون تومان کامل نکرده‌اند، ۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان محاسبه شده است و بقیه افراد که صاحب یک میلیون تومان سهام عدالت هستند هم در مرحله اول ۵۰ هزار تومان سود دریافت می‌کنند.

در نهایت بعد از مدتی افرادی که یک میلیون تومان سهام عدالت داشتند در مجموع بابت سال مالی ۱۳۹۵ معادل ۱۵۰ هزار تومان سود دریافت کردند.

ثبت‌نام جدید نداریم؛ مواظب سودجویی‌ها باشید

در حال حاضر هنوز آزادسازی سهام عدالت صورت نگرفته و سهام‌داران صرفا توانسته‌اند به سود سالانه سهام خود دست پیدا کنند. در عین حال رییس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرده که این سازمان برای جاماندگان برنامه‌ای ندارد و قرار نیست ثبت‌نام جدیدی صورت گیرد.

اما در عین حال دیده شده برخی از افراد سودجو در فضای مجازی پیامی را پخش و اعلام کرده‌اند "کسانی که سهام عدالت ثبت‌نام نکرده‌ یا به دلایلی سهام خود را دریافت نکرده‌اند جهت دریافت کد سهام و ثبت‌نام به لینک سهام مراجعه کنند".

سازمان خصوصی‌سازی ضمن رد این شایعات اعلام کرد که این سازمان هیچگونه برنامه و مجوز قانونی برای ثبت‌نام جدید افراد برای دریافت سهام عدالت ندارد و مخاطبان باید مراقب سوءاستفاده افراد سودجو در این رابطه باشند.

وعده واریز سود سال ۹۶ سهام عدالت در زمستان

البته در این میان رییس سازمان خصوصی‌سازی خطاب به سهام‌داران عدالت اعلام کرده "سود سهام عدالت مربوط به سال مالی ۱۳۹۶ از دی‌ماه واریز می‌شود".

به گفته پوری‌حسینی، سود سهام عدالت مربوط به سال مالی ۱۳۹۶ بیشتر از سود سهام عدالت مربوط به سال مالی ۱۳۹۵ خواهد بود.

به گزارش ایسنا، هنوز مقدار دقیق سود سهام عدالت در سال مالی ۱۳۹۶ رسما اعلام نشده و رقم آن به سود شرکت‌های سرمایه‌پذیر بستگی دارد که قسمتی از سهام آن‌ها مربوط به سهام عدالت است؛ این موضوع در صورت‌های مالی میان‌دوره و پایانی این شرکت‌ها افشا خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منتظر ثبت‌نام جدید سهام عدالت نباشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..