تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگترین ضعف استقلال از زبان سیروس دین محمدی

دین محمدی گفت: استقلال بازیکن‌های خوب خود را از دست داد و گرفتن بازیکنان بی‌کیفیت بزرگترین ضعف استقلال است.

بزرگترین ضعف <a class='no-color' href='http://newsfa.ir/'>استقلال </a> از زبان <a class='no-color' href='http://newsfa.ir/'> سیروس دین محمدی </a> استقلال این فصل خوب استارت نزد، اما موفق شد در دو بازی خارج از خانه در لیگ و حذفی مقابل نفت مسجد سلیمان پیروز شود. درباره وضعیت استقلال با سیروس دین‌محمدی پیشکسوت استقلال گفتگو کردیم که در ادامه می‌خوانید.  * استقلال پس از ناکامی‌های ابتدای فصل موفق شد در دو بازی خارج از خانه پیروز باشد. 
به نظر من استقلال خیلی منطقی و خوب بازی کرد و توانست نفت مسجد سلیمان را در لیگ و حذفی شکست دهد. جوان‌ها باید در چنین بازی‌هایی به میدان بیایند تا به خودباوری برسند. میدان دادن به جوان‌ها در بازی مقابل السد و پرسپولیس غلط است. شفر با اعتماد به بازیکنان جوان نتیجه گرفت و در فاز تهاجمی خوب کار کرد. استقلال دو بازی خارج از خانه را برد، اما من معتقدم عیار تیم در بازی خانگی مشخص می‌شود. آبی‌ها باید در ادامه فصل در آزادی بهتر کار کنند. 
* استقلال این روز‌ها در غیاب ملی‌پوشان تمرین می‌کند. 
تمرین دادن این تیم بدون ملی‌پوشان بسیار سخت است. استقلال در تیم ملی ۶ ملی‌پوش و همین‌طور در تیم امید هم بازیکنانی دارد که نبود آن‌ها در تمرینات در مدت طولانی اردو‌های ملی به استقلال ضرر می‌زند. 
* ضعف استقلال از ابتدای فصل چه بوده است؟
استقلال بازیکن‌های خوب خود را از دست داد و گرفتن بازیکنان بی‌کیفیت بزرگترین ضعف استقلال است. 
* خرید‌های خارجی استقلال را چطور دیدید؟
خارجی‌های استقلال اصلاً خوب نیستند. شفر به اندازه کافی به الحاجی گرو شانس داده است. او از فرصتش استفاده نکرد و فکر نمی‌کنم در ادامه هم مؤثر باشد. 
* نیومایر هم به درد گل کوچک بازی کردن می‌خورد!
من در پست همام طارق بازی می‌کردم و در هر بازی چند موقعیت می‌ساختم و چند بار در شرایط تک به تک قرار می‌گرفتم. طارق بیشتر در عرض بازی می‌کند؛ هافبک نفوذی باید خیلی بهتر از این‌ها کار کند. بازیکنان خارجی که به ایران می‌آیند باید کیفیت بالایی داشته باشند و خیلی بهتر از بازیکنان داخلی کار کنند.

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/604526

عکس های اینستاگرامی عکس نوجوانی بهرام رادان عکس نوجوانی بهرام رادان جواهرات من....جواهرات من.... سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان

کوتاه و خواندنی

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگترین ضعف استقلال از زبان سیروس دین محمدی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..