تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکذیب صدور حکم ۶ سال زندان «محسن افشانی»

۷۸۴۱۹۹

۲۲ بازدید

رئیس دادگستری استان تهران در رابطه با شایعات فضای مجازی مبنی بر صدور حکم حبس برای محسن افشانی در خصوص جمع آوری کمک برای نیازمندان توضیحاتی ارائه کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان: غلامحسین اسماعیلی رئیس دادگستری استان تهران در رابطه با صدور حکم 6 سال حبس برای محسن افشانی جهت جمع آوری کمک نقدی برای کمک به «حلما» گفت: این گونه اخبار مختص فضای مجازی است.

وی افزود: اگر حکمی برای شخصی صادر شود از طریق دستگاه قضایی اطلاع رسانی می‌شود.

گفتنی است؛ در فضای مجازی اخباری مبنی بر صدور حکم شش سال حبس و عودت پول کمک‌های مردمی برای محسن افشانی به اتهام کلاهبردای در پرونده جمع آوری کمک برای دختر بچه‌ای به نام «حلما» منتشر شده بود که رئیس دادگستری استان تهران آن را تکذیب کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکذیب صدور حکم ۶ سال زندان «محسن افشانی»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..