تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توصیه ویژه برانکو به بازیکنان درباره ربیع‌خواه

۷۸۴۱۹۶

۱۷۷ بازدید

محسن ربیع‌خواه در تمرینات پرسپولیس پا به توپ شده و این خبر خوبی برای هواداران است.

خبرآنلاین: محسن ربیع خواه بعد از مدت ها مصدومیت دوباره به میادین برگشته و در تمرینات پا به توپ شده. این اتفاق در حالی افتاده که پرسپولیس از کمبود بازیکن رنج می برد و به زودی کاپیتان دوم خودش را هم به دلیل مصدومیت از دست داده. بازگشت ربیع خواه برای هواداران و برانکو خبر خوبی است.

سرمربی کروات قرمزها شاید در دیدار مقابل السد ربیع خواه را در لیست قرار دهد تا در صورت نیاز از او بازی بگیرد. اما قبل از همه این ها سرمربی پرسپولیس در تمرینات توصیه ویژه ای برای سایر بازیکنان داشته که بیشتر هوای بازیکنان مصدوم از جمله ربیع خواه را داشته باشند که مشکل آنها حادتر نشود و دوباره برنگردد. برانکو خوب می داند در این مقطع از زمان مصدوم شدن یکی دیگر از باقی مانده های تیمش اتفاق خوشایندی نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توصیه ویژه برانکو به بازیکنان درباره ربیع‌خواه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..