تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خوشمزه‌هایی با هلو؛ از بستنی تا پای

۷۸۲۴۴۴

۲۰۷ بازدید

برترین‌ها- الهام مظفری: در این مطلب چند دستور ساده برای تهیه خوراکی‌های خوشمزه با هلو را مشاهده می‌کنید.

بروشتای پنیر و هلو

مواد لازم:

۸ قطعه نان ایتالیایی تست شده ۸۵ گرم پنیر ۸ قطعه هلوی تازه برگ ریحان تازه یک تا ۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون نمک و فلفل

خوشمزه‌هایی با هلو؛ از بستنی تا پای

طرز تهیه:

۱. پنیر را روی نان تست قرار دهید. هلو و برگ ریحان را روی آن گذاشته و سپس کمی روغن زیتون روی آن بریزید.

۲.نمک و فلفل هم به مقدار لازم اضافه کنید.

خوشمزه‌هایی با هلو؛ از بستنی تا پای بستنی هلوی خانگی

مواد لازم:

۷۰۰ گرم هلوی تازه پوست کنده و ورقه شده‌ یک قاشق چایخوری آبلیمو یک چهارم قاشق چایخوری دارچین یک پیمانه شکر دو پیمانه خامه یک هشتم قاشق چایخوری نمک ۲ عدد کراکر یا بیسکویت ساده ساییده و پودر شده یک پیمانه شیر ۲ قاشق چایخوری وانیل


خوشمزه‌هایی با هلو؛ از بستنی تا پای

طرز تهیه:

۱. هلوها را به همراه یک چهارم پیمانه از شکر، آبلیمو و دارچین به مدت ۱۰ دقیقه در یک قابلمه روی حرارت متوسط بجوشانید و گاهی هم بزنید. سپس در یک کاسه ریخته و در فریزر قرار دهید.

۲. یک پیمانه خامه، باقی مانده شکر و نمک را در یک ماهیتابه روی حرارت متوسط گرم کنید و هم بزنید تا شکر حل شود. از روی حرارت بردارید و کراکر پودر شده را داخل آن بریزید و هم بزنید. اجازه دهید حدود ۱۰ دقیقه مخلوط سرد شود.

۳. در یک کاسه دیگر یک پیمانه باقی مانده خامه، یک پیمانه شیر و وانیل را ترکیب کنید. مخلوط شکر و خامه و کراکر و نصف هلو‌ها را به آن اضافه کنید و هم بزنید تا ترکیب شوند.

۴. مخلوط و باقی مانده هلو‌ها را در فریزر قرار دهید تا کاملا سرد شوند، هرچه بیشتر بهتر.

۵. مخلوط یخ زده به داخل بستنی ساز بریزید و طبق دستورالعمل کارخانه عمل کنید.

۶. در آخرین دقایق به آرامی باقی مانده هلو‌ها را اضافه کنید.


خوشمزه‌هایی با هلو؛ از بستنی تا پای

خوراک مرغ و هلو

مواد لازم:

۹۰۰ گرم مرغ بااستخوان نمک فلفل سیاه ۲ قاشق غذاخوری کره ۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون یک پیمانه پیاز ورقه شده نازک ۳ حبه سیر رنده شده نصف قاشق چایخوری زنجبیل یک پیمانه آب مرغ یک چهارم پیمانه سرکه بالزامیک ۴ عدد هلوی رسیده بزرگ پوست کنده و قطعه قطعه شده یک چهارم پیمانه ریحان تازه خردشده

خوشمزه‌هایی با هلو؛ از بستنی تا پای

طرز تهیه:

۱. دمای فر را روی ۳۵۰ درجه فارنهایت تنظیم کنید.

۲. نمک و فلفل را به دو طرف مرغ‌ها بپاشید. یک قابلمه بزرگ را گرم کنید. کره و روغن را در آن بریزید. وقتی کره آب شد، مرغ را اضافه کنید و ۲ دقیقه هر طرف را بپزید تا سرخ شود. مرغ‌ها را درآورید و کنار بگذارید و روغن را در ظرف رها کنید.

۳. شعله را تا متوسط کم کنید. پیاز را اضافه کنید و ۴ دقیقه تفت دهید. سیر و زنجبیل را اضافه کنید و یک دقیقه تفت دهید. آب مرغ، سرکه بالزامیک، هلو و ریحان را اضافه کنید. وقتی جوش آمد تا ۴ دقیقه هم بزنید.

۴. مرغ‌ها را به قابلمه برگردانید و با سس هلو بپوشانید و در یک لایه طوری بچینید که پوستشان به سمت بالا باشد. به مدت ۳۰ دقیقه یا تا وقتی مرغ‌ها بپزند در فر قرار دهید. خوشمزه‌هایی با هلو؛ از بستنی تا پای

پای هلو

مواد لازم:

سه چهارم پیمانه شکر قهوه‌ای ۲ قاشق غذاخوری نشاسته ذرت یک قاشق چایخوری دارچین یک چهارم قاشق چایخوری پودر زنجبیل یک هشتم قاشق چایخوری نمک ۶ پیمانه هلوی خردشده تازه ۲ قاشق غذاخوری آبلیمو ۲ عدد خمیر پای ۳۰ در ۳۵ سانتیمتری یک عدد تخم مرغ همزده

خوشمزه‌هایی با هلو؛ از بستنی تا پای

طرز تهیه:

۱. دمای فر را روی ۴۰۰ درجه فارنهایت تنظیم کنید و سینی فر را در یک سوم پایینی فر قرار دهید.

۲. در یک کاسه بزرگ شکر قهوه ای، نشاسته، دارچین، زنجبیل و نمک را ترکیب کنید. هلو‌ها و آبلیمو را اضافه کنید و هم بزنید تا کاملا پوشانده شوند. سپس کنار بگذارید.

۳. یک قطعه خمیر را روی سینی فر قرار دهید. مخلوط هلو را روی آن بریزید و کاملا پخش کنید.


۴.قطعه خمیر باقی مانده را روی آن قرار دهید. لبه‌های دو خمیر را فشار دهید تا به هم بچسبد، با استفاده از چاقو منافذی روی خمیر بالایی ایجاد کنید. (اگر مایلید، می توانید خمیر بالایی را به صورت نواری برش داده و در هم ببافید تا یک پای به شکل تور درست کنید.)


۵. تخم مرغ همزده را روی پوسته بالایی پای بمالید. می‌توانید یک قاشق غذاخوری شکر هم روی آن بپاشید.


۶. به مدت ۳۵ تا ۴۰ دقیقه در فر بپزید یا تازمانی که قهوه‌ای طلایی و حبابدار شود. از فر بیرون بیاورید تا کاملا سرد شود.

خوشمزه‌هایی با هلو؛ از بستنی تا پای




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خوشمزه‌هایی با هلو؛ از بستنی تا پای»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..