تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روغن خراطین چه خواصی دارد

روغن های گیاهی بسیار زیادی وجود دارد که علاوه بر درمان برای زیبایی نیز استفاده می شود یکی از این روغن ها روغن خراطین است که در ادامه همین بخش به خواص شگفت انگیز خراطین می پردازیم.

روغن خراطین دارای طبع گرم و تر است و با ویژگی افزایش جریان خون در رگ‌ها و حجم‌دهی و رشد بافت عضلات شناخته شده است ولی خواص دیگری هم دارد که در ادامه به معرفی انها پرداخته می شود. لطفا تا انتها با ما همراه باشید.

دراین پست آموزشی خواص روغن خراطین به همراه طریقه مصرف موجود می باشد.

روغن خراطین چه خواصی دارد

خواص روغن خراطین :

شاید کمی چندش آور باشد ولی جالب است بدانید روغن خراطین از نوعی کرم خاکی تهیه میشود و یکی از طبیعی ترین روغن ها محسوب میشود.

روغن خراطین برای آقایان :

روغن خراطین برای افزایش حجم لب، گونه، باسن، سینه، افزایش اندازه آلت تناسلی مردان استفاده می‌گردد.

روغن خراطین برای بانوان :

این روغن هم برای خانم ها و هم برای آقایان مفید است و ورزشکاران از این روغن برای افزایش حجم عضلات خود استفاده می کنند.

روغن خراطین چه خواصی دارد

دیگر خواص این روغن ارزشمند:

روغن خراطین اصلی یکی از بهترین و مطمئن‌ترین راهها برای افزایش و حجیم شدن عضلات و بافتهای بدن بوده و بدون بازگشت است. ترکیبات شیمیایی این روغن سرشار از امگا 3؛ امگا 6؛ امگا 9 و پروتئین‌هاي‌ فراوان است.

خواص دارویی و درمانی روغن خراطین بسیار گسترده بوده، در ادامه این مطلب با طرز تهیه، طریقه مصرف و خواص این روغن بیشتر آشنا شوید.

روغن خراطین حجم دهنده طبیعی :

همانگونه که ذکر شد، حجم دهندگی این روغن مهم ترین شاخصه این محصول است. استفاده از این روغن برای برجستگی گونه‌ها و لب کاربرد دارد و یک حجم دهنده و سفت کننده طبیعی باسن و سینه در خانم‌ها است. طریقه مصرف این روغن برای افزایش حجم عضلات، بزرگ شدن سینه و باسن زنان به شرح زیر است:

ابتدا اندام مورد نظر رابا آب و صابون بشویید تا منفذهای پوست باز شود. لازم است برای نتیجه بهتر، پوست موضع مورد نظر به قرمزی برسد بنابر این با مالش دست پوست رابه قرمزی برسانید مثل زمانی که پوستتان را کیسه می کشید.

سپس چند قطره از روغن را بر ان قسمت مالیده و به آرامی به مدت 2 تا 3 دقیقه ماساژ دهید تا روغن جذب پوست شود. بعد از ان یک پارچه تمیز رابا آب سرد خنک کرده و برای حدود 5 دقیقه، روی موضع قرار دهید تا روغن جذب شده زیر پوست تثبیت پیدا کند. این عمل را روزی یک مربه انجام دهید.

روغن خراطین چه خواصی دارد

خواص روغن خراطین برای رفع چین و چروک پوست

به این منظور، پوستتان را ابتدا با آب ولرم و شوینده مناسب بشویید. سپس چند قطره از روغن خراطین را روی پوست مالیده و با ملایمت ماساژ دهید تا جذب پوست شود. اینکار را روزی یک مرتبه انجام دهید.

روغن خراطین برای تسکین دردهای مفصلی، رماتیسمی و درمان کمردرد:

روغن خراطین را می توان بدلیل افزایش جریان خون در رگ‌ها، بعنوان روغن ماساژ برای تسکین درد‌هاي‌ مفصلی استفاده نمود. به این منظور چند قطره از روغن را در قسمتی که درد دارد مالیده و ماساژ دهید و اینکار را روزی ۲ تا ۳ بار تکرار کنید و اجازه دهید روغن روی پوست بماند تا تاثیر بیشتری داشته باشد.

روغن خراطین : تقویت موها و کمک به درمان ریزش مو و شوره سر:

برای استفاده از خواص روغن خراطین برای تقویت و افزایش رشد موها، بعد از حمام چند قطره از روغن را کف سر زده و با نوک انگشتان خود ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست سر شود. بعد از ۱۲ ساعت می‌توانید سرتان را بشوئید.

این روغن کمک به تقویت و رشد موها بوده، باعث شادابی و لطیف شدن مو می گردد.

روغن خراطین : بدن‌ سازی و پرورش اندام:

استعمال این روغن برای ورزشکاران پرورش اندام به منظور سرعت رشد عضلات و حجم‌دهی بر یک یا چند عضله خاص مفید است و عوارض مصرف داروهای شیمیایی و هورمونی را نیز نخواهد داشت.

روغن خراطین چه خواصی دارد

بهترین زمان مصرف روغن خراطین برای پرورش اندام بلافاصله بعد از تمرین «زمانی که بدن هنوز گرم است و گردش خون بالاست» می باشد. به این منظور ان قسمت از اندام مورد نظر را تمیز کرده و روغن را همانند آنچه دربخش حجم دهی عضلات گفته شد، استعمال کنید.

روغن خراطین برای افزایش دهنده جریان خون در رگها

ماساژ این روغن روی موضع عضلات موضع مورد نظر، با افزایش خون رسانی، باعث تغذیه بهتر شده ودر نتیجه سرعت رشد و حجم گرفتن در ان عضله افزایش می یابد. همچنین بدلیل افزایش گردش خون یکی از روغنهای مورد استفاده در ماساز درمانی است و برای تسکین درد مفاصل و دردهای روماتیسمی بسیار مفید است.

افزایش اندازه آلت تناسلی مردان با روغن خراطین :

یکی از معروف ترین خواص روغن خراطین، افزایش حجم دائمی و موضعی آلت تناسلی مردان و رفع مشکل دیرانزالی است. استفاده از این روغن باعث افزایش رضایت جنسی در طرفین میشود. لازم به توضیح است این روغن، در افزایش قطر آلت مردانه تاثیر دارد نه طول ان.

به این منظور بعد از حمام و شستشو، چند قطره از روغن را بر آلت مالیده و ماساژ دهید. اینکار را یک الی سه بار در روز و مدت ۳ الی ۹ ماه انجام دهید.

روغن خراطین چه خواصی دارد

نکته مهم:

با توجه به این که روغن خراطین یک ماده طبیعی برای افزایش حجم عضلات و… است، بایستی برای رسیدن به نتیجه دلخواه، حداقل ۴۰ روز از شروع مصرف روغن بگذرد تا نشانه‌هایي از تاثیر ان را مشاهده کنید. همچنین حدود ۳ تا ۶ ماه طول میکشد که اثر استفاده از این روغن تکمیل شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روغن خراطین چه خواصی دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..