تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مترو سوژه یک مستندساز شد / «خط یک» آماده نمایش است

فرشاد اکتسابی مستندساز در گفتگو با خبرنگارحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: ساخت مستند«خط یک» را به پایان رساندیم و هم اکنون در حال برنامه ریزی برای اکران در ایران هستیم.

وی در خصوص شکل گیری ایده اصلی این اثر بیان کرد: حدود چهار سال قبل سر صحنه فیلمبرداری«همراه با فرات»در عراق بودیم که ایده اصلی این فیلم به ذهنم رسید که همکارانم از جمله تهیه کننده«همراه با فرات»، مصطفی رزاق کریمی و حمید جعفری از سوژه استقبال و من را تشویق به ساخت آن کردند تا اینکه با مهراد امین تصمیم نهایی را برای تولید گرفتیم.

مترو سوژه یک مستندساز شد / «خط یک»آماده نمایش است

این مستند ساز افزود: داستان شکل گیری ایده به این صورت بود که یک روز سوار خط یک مترو بودم و متوجه شدم ایستگاه‌ها به نام یک شخصیت تاریخی، یک مکان تاریخی و یا حوادث تاریخی است و انگار من را به تاریخ می‌برد تا اینکه«خط یک» خروجی آن شد اما در فیلم به دنبال روایت تاریخی نیستیم بلکه دغدغه‌های مردم را به صورت یک فرمت خاص بیان می‌ کنیم.

وی ادامه داد: مستند«خط یک»هفده دقیقه است که در آن مخاطب نریشن و موسیقی و مصاحبه نمی‌شنود و نمی‌بیند و کل آن یک پلان است.

اکتسابی با اشاره به عوامل سازنده«خط یک»گفت: کارگردان، صدابردار، صداگذاری و تدوین این فیلم برعهده خودم، تصویربردار مهراد امین، مدیر تولید یاسرزمانی و تهیه کنندگی آن هم به طور مشترک بر عهده من و مهراد امین است.

انتهای پیام/

«خط یک» چه زمانی اکران می شود؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مترو سوژه یک مستندساز شد / «خط یک» آماده نمایش است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..