تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حقوق اساتید انجمن خوشنویسان متناسب با زحمت آنها نیست

حقوق اساتید انجمن خوشنویسان متناسب با شان و زحمت آنها نیستسید محسن میرحسینی مدیر روابط عمومی انجمن خوشنویسان ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره برنامه های این انجمن در هفته خوشنویسی گفت: هفته ملی خوشنویسی برای دومین دوره با عنوان «صفحه مشق بر کرسی اندیشه» و با افتتاح نمایشگاهی از 600 اثر خوشنویسی و نقاشیخط در فرهنگسرای بهمن کلید خورد.

وی افزود: برای هر روز از این هفته برنامه ای خاص در نظر گرفته شده است، عصر بیست و یکم مهرماه استادان و اعضای انجمن خوشنویسان ایران مزار میرزا غلامرضا اصفهانی نابغه خوشنویسی در عهد قاجار و محمدرضا کلهر بنیان گذار سبک نوین خوشنویسی را غبارروبی خواهند کرد، در این مراسم استاد غلامحسین امیرخانی و یدالله کابلی نیز به سخنرانی می پردازند.

استاد انجمن خوشنویسان در توضیحات بیشتر خود اظهار کرد: در این هفته چندین شعبه انجمن افتتاح می شود که یکی از این افتتاحیه ها روز یکشنبه در شهر دماوند خواهد بود. برپایی نشست تخصصی با موضوع های مختلف در شهرهایی از جمله قم، کرمان و اصفهان هم از دیگر برنامه های انجمن است، روز شنبه بیست و هشتم مهرماه شعبه انجمن در قلهک افتتاح می شود و در نهایت اختتامیه هفته ملی خوشنویسی با برپایی بزرگداشت استاد غلامحسین امیرخانی در موزه خوشنویسی برگزار خواهد شد.

میرحسینی ضمن اشاره به تقدیر از چهره های برتر در مراسم اختتامیه گفت: در مراسم افتتاحیه از هنرجویانی که در چند دوره اخیر آزمون های خوشنویسی نمره 20 کسب کرده بودند تقدیر شد همچنین بخشی از تقدیری های مراسم افتتاحیه اساتیدی هستند که در فصل های بهار و تابستان متولد شده اند.

وی درادامه درباره مشکلاتی که گریبان گیر انجمن شده است، بیان کرد: مشکل انجمن خوشنویسان در پرداخت حق الزحمه مدرسان و استادان  انجمن 6 دهه است که پابرجاست، خرید ساختمان، تسویه بدهی های قبلی و... دست ما را خالی کرد، انتظار داریم حمایت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالیت های قدیمی ترین و بزرگ ترین انجمن هنری ایران بیشتر شود.

مدیر روابط عمومی انجمن خوشنویسان ایران افزود: بسیاری از اساتیدی که سالیان سال مشغول تدریس در انجمن هستند در حال حاضر حقوق بسیار ناچیز دریافت می کنند، حتی اگر یک روز در هفته هم در انجمن کلاس داشته باشند دیگر روزها را به تکرار و تمرین و رسیدگی به امور هنرجویان اختصاص می دهند و در نهایت حق الزحمه ای که در شان، جایگاه و متناسب با زحماتشان نیست را به عنوان حقوق ماهانه دریافت می کنند.

میرحسینی گفت: بیمه هنرمندان، بازنشستگی و حل و فصل امور روزمره خوشنویسان با مشکل روبه رو است که امیدواریم مسئولان پاسخی درست برای این خواسته های بجا داشته باشند.

انتهای پیام/

انتقاد مدیر روابط عمومی انجمن خوشنویسان ایران از حقوق پایین اساتید انجمن خوشنویسی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حقوق اساتید انجمن خوشنویسان متناسب با زحمت آنها نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..