تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کسی که در پرسپولیس بیشتر از همه منتظر سروش رفیعی است

کسی که در پرسپولیس بیشتر از همه منتظر سروش رفیعی است

ورزش > لیگ برتر - سروش رفیعی ممکن است زودتر از موعد مقرر به جمع قرمزهای پایتخت برگردد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جدایی زود تر از موعد سروش رفیعی از باشگاه فولاد و حضور در تمرینات پرسپولیس موضوعی است که هنوز به طور قطعی تایید نشده اما بعد از عملکرد او در تیم اهوازی انگار تصمیم بر حضورش در تهران است. رفیعی از نیم فصل بازیکن پرسپولیس خواهد شد و شاید زودتر خودش را به برانکو معرفی کند. در این میان یک نفر در پرسپولیس بیشتر از همه منتظر بازگشت سروش است. این یک نفر کسی نیست جز مارکو بدنساز پرسپولیس. کسی که از ابتدای حضور برانکو در تیم بوده و هر فصل روی بدن بازیکنان فشار زیادی را می آورد. فشاری که در بازی های حساس آسیایی نمود پیدا می کند. مارکو خوب می داند سروش اگر به پرسپولیس برگردد از شرایط آرمانی به دور خواهد بود. پس انتظار می کشد شماره هفت سابق قرمزها هرچه زودتر در جمع شاگردان برانکو حاضر شود تا مارکو آنطور که دلش می خواهد بدن رفیعی را آماده کند.

43257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کسی که در پرسپولیس بیشتر از همه منتظر سروش رفیعی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..